  • 101. Data: 2010-07-13 05:10:35
    Temat: Re: Woda w benzynie - jak wykryć?
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    > Bo "herbatke malinowa" o zawartosci 0.25% malin juz widzialem,
    > sok malinowy bez malin tez, albo "sok jabklowy o smaku pomaranczowym",
    > bardzo dobry zreszta ...

    A tonę dżemu zrobioną z 5 kilo surowca widziałeś ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 102. Data: 2010-07-13 19:06:33
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Bo "herbatke malinowa" o zawartosci 0.25% malin juz widzialem,
    > sok malinowy bez malin tez, albo "sok jabklowy o smaku pomaranczowym",
    > bardzo dobry zreszta ...

    No cóż:

    W XXIII wieku jedynie garstka ludzi jeszcze protestowała przeciwko
    żywności modyfikowanej genetycznie. Na tle większości wyróżniali się
    brakiem sierści i kopyt.

    Rok 2025. Skład kału przeciętnego Europejczyka:
    - woda,
    - wypełniacz organiczny,
    - barwnik naturalny,
    - zagęszczacz (E415),
    - konserwant (E202),
    - aromat identyczny z naturalnym.

    :-)

  • 103. Data: 2010-07-14 06:00:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jul 2010 21:06:33 +0200, Maciek wrote:

    >No cóż:
    >W XXIII wieku jedynie garstka ludzi jeszcze protestowała przeciwko
    >żywności modyfikowanej genetycznie. Na tle większości wyróżniali się
    >brakiem sierści i kopyt.

    Nie da rady - chocbys nie wiadomo jak protestowal, to sie
    przedostanie. No chyba ze jesz tylko wlasnego chowu zwierzaki karmione
    pasza z wlasnej szklarni ..

    J.

  • 104. Data: 2010-07-15 11:56:09
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Sugerujesz że można wypić 2-3 litry wody duszkiem i nic Ci nie będzie? :-)

    Wyrzygasz, wyszczasz i możesz pić dalej
    Wody tyle nigdy nie próbowałem pić, ale piwa owszem, a to prawie sama woda z
    niewielka domieszką innych substancji
    10 litrów piwa na dzień nie jest jakimś wielkim wyczynem, a był czas, ze co
    parę dni takie ilości konsumowałem

  • 105. Data: 2010-07-15 12:58:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    m napisało:

> [...]
    > 10 litrów piwa na dzień nie jest jakimś wielkim wyczynem, a był czas,
    > ze co parę dni takie ilości konsumowałem

    Leszek Biały, gdy papież wezwał go do wzięcia udziału w wyprawie krzyżowej,
    odpowiedział, że on by bardzo chętnie, bo aż go ręce świerzbią by bić
    niewiernego, ale do Ziemi Świętej udać się nie może, bo tam piwa nie mają,
    a on do picia wody nie przywykł. Papież prośbę uwzględnił, słowiańskie
    obyczaje uszanował. Widać z tego, że jednak piwo i woda, to nie to samo.

    --
    Jarek

  • 106. Data: 2010-07-16 03:05:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m" <...@n...pq> wrote in message news:i1mt10$prc$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 10 litrów piwa na dzień nie jest jakimś wielkim wyczynem,
    > a był czas, ze co parę dni takie ilości konsumowałem

    Jak wyrzygasz to się już nie liczy, bo nie masz w organiźmie.
    Równie dobrze możesz argumentować że możesz zjeść
    śmiertelną dawkę trucizny i potem połowę wyrzygać i przeżyć.

    Skoro traktujesz to humorystycznie i mi nie wierzysz na słowo
    to może przeczytaj to i uwierz mi, że nadmiarem wody
    się możesz zatruć i to bardzo łatwo, jeśli tylko chcesz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przewodnienie_hipotonic
    zne