  • 1. Data: 2003-10-25 10:18:10
    Temat: enom.pl
    Od: "rg" <r...@l...pl>

    Witam serdecznie

    czy ktos z kolegow rejestrowal domeny
    przez www.enom.pl ?
    jakie opinie, czy mozna im zaufac?

    poz.
    r.g.

  • 2. Data: 2003-10-25 16:35:33
    Temat: Re: enom.pl
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

    > czy ktos z kolegow rejestrowal domeny
    > przez www.enom.pl ?
    > jakie opinie, czy mozna im zaufac?

    Enom.pl jest powiazany z oszukancza firma INTERNASK. Tam ci sami ludzie
    pracuje, tylko pod inna nazwa. W groups.google.pl wklep internask czy
    enom.pl...

  • 3. Data: 2003-10-26 00:53:00
    Od: krzyss <S...@k...com>

    Użytkownik rg napisał:

    > Witam serdecznie
    >
    > czy ktos z kolegow rejestrowal domeny
    > przez www.enom.pl ?
    > jakie opinie, czy mozna im zaufac?

    To ja przy okazji sie spytam co sadzicie o firmie nazwa.pl ?

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 4. Data: 2003-10-26 00:53:33
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Enom.pl jest powiazany z oszukancza firma INTERNASK. Tam ci sami ludzie
    > pracuje, tylko pod inna nazwa. W groups.google.pl wklep internask czy
    > enom.pl...

    W sprawie Internask trwa juz sledztwo w KGP w K-ach jakis czas,
    jezeli enom jest z nimi powiazany - niedlugo przestanie istniec, dane o
    ew. powiazaniu enomu z internaskiem KGP ma tez juz dobre 2 miesiace :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 5. Data: 2003-10-26 19:42:21
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@v...com>

    > To ja przy okazji sie spytam co sadzicie o firmie nazwa.pl ?

    A nie mozesz rejestrowac tego w bardziej znanych i renomowanych firmach tj.
    Domena.pl, az.pl, home.pl... ?

  • 6. Data: 2003-10-26 19:42:43
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Sun, 26 Oct 2003 00:53:00 +0000 (UTC), krzyss
    <S...@k...com> wrote:

    >To ja przy okazji sie spytam co sadzicie o firmie nazwa.pl ?
    Kolega ma u nich kilka *.pl i kilka *.com

    nie wymuszaja swoich NSow, szybka i fachowa usluga.
    Minusy:
    - moznosc wprowadzenia tylko 2 NSow
    - popsul im sie skrypt wpisujacy do formularzy na onlinenic

    Wiesiek

  • 7. Data: 2003-10-26 19:42:52
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Sun, 26 Oct 2003 00:53:33 +0000 (UTC), "Adam Szendzielorz"
    <a...@N...konta.pl> wrote:

    >jezeli enom jest z nimi powiazany - niedlugo przestanie istniec, dane o
    >ew. powiazaniu enomu z internaskiem KGP ma tez juz dobre 2 miesiace :)

    Tak z innej beczki.. sprawdzalem ceny u nich. za bubu.tm cha blisko
    4000/rok :)) ciekawa kwota :)

    Wiesiek

  • 8. Data: 2003-10-26 19:43:52
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    krzyss <S...@k...com> wrote:

    > To ja przy okazji sie spytam co sadzicie o firmie nazwa.pl ?

    Nie mam z nimi problemow, szybko potrafia zalatwic sprawe, maja mila
    infolinie ;p

    :: http://www.rowery.lub.pl Lubelski Serwis Rowerowy ::

  • 9. Data: 2003-10-26 21:07:36
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Jakub "Venom" Żukowski <v...@v...com> wrote:

    > A nie mozesz rejestrowac tego w bardziej znanych i renomowanych
    > firmach tj. Domena.pl, az.pl, home.pl... ?

    A Netart jest jakoś nieznany, albo nierenomowany?

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 10. Data: 2003-10-29 17:04:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    krzyss wrote:

    > To ja przy okazji sie spytam co sadzicie o firmie nazwa.pl ?

    sa ok.
    mam u nich 5 domen (4 wlasne 1 firmowa)

    bardzo mila obsluga, hmm pewnie dlatego, ze kobieca

    zyga
    --
    Zygmunt M. Zarzecki

    then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with
    Bass Boost and all the music is free. - unknown