  • Data: 2018-01-25 13:15:36
    Temat: Wsporniczki NASA technology
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Mosiężny pręt o podanych wymiarach i dwa otwory na wylot.
    Potrzebuję 50 sztuk takiego i 50 niemal identycznego, tylko
    z mniejszą średnicą otworu. Wysłałem prośbę o oszacowanie
    kosztu wykonania tego cudu techniki:

    https://s17.postimg.org/ffghktmin/wspornik_35.png

    i zostałem konsekwentnie olany przez 7 polskich firm, które
    nawet nie raczyły powiedzieć, że nie są zainteresowane.
    Co w tym elemencie jest takiego niezwykłego, do krzywej mamusi? :-/

    Jest sens pisać do Chińczyków? Ktoś korzystał z ich usług?

    Pozdrawiam, Piotr