  • 81. Data: 2018-01-31 20:12:29
    Temat: Re: Wsporniczki NASA technology
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A gdzie znalezc takiego normalnego slusarza w miescie Wroclaw ?
    >
    > Na ulicy Slusarskiej raczej nie ma ...
    >
    >Nie wiem, jestem z Krakowa. Z ciekawości uruchomiłem góglownice.... :)
    Wojtek

  • 82. Data: 2018-01-31 20:41:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 25.01.2018 o 13:15, Piotr Wyderski pisze:
    > Jest sens pisać do Chińczyków? Ktoś korzystał z ich usług?

    A nie masz koło siebie czegoś na wzór fablabu z Łodzi? Takiego warsztatu
    gdzie za stówę na miesiąc masz dostęp do cnc, tokarek, frezarek,
    drukarek 3D i innych + koszt zużytego materiału?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 83. Data: 2018-02-01 04:38:29
    Od: 4...@g...com

    Z ciekawosci wszedlem na ich strone. Jakos nie zauwazylem zeby mieli tokarki,
    frezarki itp. CNC do mdfu maja i drukarke 3D. Poza tym jakos sobie nie wyobrazam zeby
    wpuscic przypadkowa osobe na prawdziwa tokarke i frezarke do metalu. To nie te czasy
    co do technikum chodzilem i jeden dzien w tygodniu byly warsztaty. Ze sto godzin
    trwalo opanowanie pilki do metalu i pilnika. Potem byly tokarki, frezarki,
    dlutownice, szlifierki do walkow i plaszczyzn. Byla jeszcze kuznia, hartownia,
    rozkuwanie lodu brecha. Nie pekam przed zadna obrabiarka, pilka do metalu i pilnik
    wrazenia na mnie nie robia. Inna sprawa ze mam wlasne dwie tokarki i frezarke.

  • 84. Data: 2018-02-01 08:26:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2018 20:41:55 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > A nie masz koło siebie czegoś na wzór fablabu z Łodzi? Takiego warsztatu
    > gdzie za stówę na miesiąc masz dostęp do cnc, tokarek, frezarek,
    > drukarek 3D i innych + koszt zużytego materiału?

    Mamy Wroclawski Park Technologiczny, i tam ponoc podobne zaplecze ...
    ale czy zechca odpowiedziec na e-maila ? :-)

    J.

  • 85. Data: 2018-02-17 14:31:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 01.02.2018 o 04:38, 4...@g...com pisze:
> [...]
    wpuscic przypadkowa osobe na prawdziwa tokarke i frezarke do metalu.

    Poproszę znajomego o zdjęcie, bo on korzysta dość często. Zanim
    skorzysta się z dowolnego urządzenia, to jest jeszcze kilkugodzinny
    obowiązkowy kurs (chyba płatny ekstra). 100zł/mc + koszt materiału,
    dotyczy na pewno wstępu w momencie kiedy już otrzyma się kartę członkowską.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz