  • 1. Data: 2023-08-24 21:16:28
    Temat: Wszyscy zwolnili czy mi się wydaje?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Jazda yarisem 120-130 po ekspresówce sprawia, że jest się w grupie "tych
    szybszych". Wydaje mi się tylko czy faktycznie tak jest? Mam wrażenie że
    z 10 lat temu, to 140-150 było takim "standardem".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-08-24 21:26:17
    Temat: Re: Wszyscy zwolnili czy mi się wydaje?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jazda yarisem 120-130 po ekspresówce sprawia, że jest się w grupie "tych
    > szybszych". Wydaje mi się tylko czy faktycznie tak jest? Mam wrażenie że
    > z 10 lat temu, to 140-150 było takim "standardem".

    Ty zwolniłeś, oni zwolnili.

  • 3. Data: 2023-08-24 22:17:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uc8aac$3jfqi$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Jazda yarisem 120-130 po ekspresówce sprawia, że jest się w grupie
    > "tych szybszych". Wydaje mi się tylko czy faktycznie tak jest? Mam
    > wrażenie że z 10 lat temu, to 140-150 było takim "standardem".

    Nie powiedziałbym.
    Jeżdzę Ostróda Koszalin do 140 bo skrzynia krótka 3000rpm = 105km/h
    i jestem ciągle wyprzedzany. Szczególnie przez tranzity.

    --
    Piter

    two birds with one S-400

  • 4. Data: 2023-08-24 22:53:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 22:17, PiteR pisze:
    > i jestem ciągle wyprzedzany. Szczególnie przez tranzity.

    Dziś na mieście jechała jakaś zawalidroga. Jakiś duży bus.

    Okazało się że to Inpost na zielonych tablicach ;-)

    Co im się stało? ;-)

  • 5. Data: 2023-08-24 23:10:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uc8fpi$1ic$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Dziś na mieście jechała jakaś zawalidroga. Jakiś duży bus.
    >
    > Okazało się że to Inpost na zielonych tablicach ;-)
    >
    > Co im się stało? ;-)

    battery saver się włączył?

    --
    Piter

    two birds with one S-400

  • 6. Data: 2023-08-25 06:16:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Aug 2023 21:16:28 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Jazda yarisem 120-130 po ekspresówce sprawia, że jest się w grupie "tych
    > szybszych". Wydaje mi się tylko czy faktycznie tak jest? Mam wrażenie że
    > z 10 lat temu, to 140-150 było takim "standardem".

    Na ekspresowce wolno 120, a mandaty teraz wysokie :-(
    Janosika masz? Moze ci zrobili odcinkowy pomiar predkosci :-)
    Dziala juz na S7

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/868954
    6,odcinkowy-pomiar-predkosci-autostrada-a1-a4-lokali
    zacja-mandat.html#odcinkowy-pomiar-predkosci-i-39-no
    wych-lokalizacji-jest-ostateczna-lista

    Ja czesciej jezdze po A4 ... tam tez 130 to juz grupa "szybszych", i
    to od dluzszego czasu.

    Kryzys, ceny paliw? Tez mialem takie wrazenie w 2009 ... w Niemczech.
    Ladnych pare lat trwalo, zanim sie rozpedzili.

    J.

  • 7. Data: 2023-08-25 07:32:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 24.08.2023 22:53, _Master_ wrote:

    > Dziś na mieście jechała jakaś zawalidroga. Jakiś duży bus.
    >
    > Okazało się że to Inpost na zielonych tablicach ;-)
    >
    > Co im się stało? ;-)

    Zdaje się, że z firm kurierskich nie tylko Inpost używa już
    elektrycznych dostawczaków. W każdym razie nie ma to jak dobra (bo
    dizel) i szybka (bo aż 45 km/h) spalinówka:
    https://www.aixam.pl/pl/prawo-jazdy-am-a1-a2-a-b1-b-
    c1-c-d1-d-t/access#fiche-technique
    :-D

    A przy ruszaniu takie to dźwięki wydaje jakby się zaraz kurwa rozpaść
    miało. :-D

  • 8. Data: 2023-08-25 10:09:36
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 24/08/2023 20:16, Mateusz Bogusz wrote:
    > Jazda yarisem 120-130 po ekspresówce sprawia, że jest się w grupie "tych
    > szybszych". Wydaje mi się tylko czy faktycznie tak jest? Mam wrażenie że
    > z 10 lat temu, to 140-150 było takim "standardem".

    Nie wydaje Ci się. Jestem w Polsce mniej więcej raz w roku i chyba od
    2-3 lat mam takie odczucia.

    Lukasz

  • 9. Data: 2023-08-25 11:01:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Jazda yarisem 120-130 po ekspresówce sprawia, że jest się w grupie "tych
    > szybszych". Wydaje mi się tylko czy faktycznie tak jest? Mam wrażenie że
    > z 10 lat temu, to 140-150 było takim "standardem".

    Przyczyną jest obsrajtek i jego zdzierstwo :>
    Ludziki sobie policzyli że jadąc w trasę 600km przy prędkości 150 km/h
    dojadą w 4h a przy 130 km/h w nieco ponad 4,5h. A oszczędność na paliwie
    w zależności od fury może sięgać 30%.

    L.

  • 10. Data: 2023-08-25 14:52:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-08-2023 o 11:01, Lisciasty pisze:

> [...]
    > Ludziki sobie policzyli że jadąc w trasę 600km przy prędkości 150 km/h
    > dojadą w 4h a przy 130 km/h w nieco ponad 4,5h. A oszczędność na paliwie

    No i zasięg się poprawi, a przecież to kluczowy parametr, za 100 km
    więcej warto nawet się ...... wszystko w sumie dla niektórych.