  • 21. Data: 2023-08-27 11:01:00
    Temat: Re: Wszyscy zwolnili czy mi się wydaje?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Aug 2023 10:07:11 +0200, Shrek wrote:

    > A rzeczywiście jakoś mało drogówki w DC widać. Myslicie że ci sami
    > jeżdzą spychać kierowców z naprzeciwka co normalnie stoją i
    > bezpieczenstwa pilnują gdzie ktoś znaku nie zdjął?

    Trzeba jakiegos przeszkolenia do szybkiej jazdy, moze jakiegos
    wiekszego pojęcia o ruchu, to nie wiem czy zwykly patrolowiec
    wystarczy.

    Z drugiej strony patrolowcom chyba tez sie zdarzaja poscigi i jazda na
    sygnale, to szkolenie kierowców powinno byc takie same?

    J.

  • 22. Data: 2023-08-27 11:45:40
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Na Tatarskiej nadal nie wolno iść chodnikiem ;-)

    -----

  • 23. Data: 2023-08-27 22:35:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.08.2023 o 18:23, J.F pisze:

    > znają teren, maja yanosika lub/i CB, a policja to raczej we wioskach
    > 50 sprawdza..

    W wioskach jest zwykle 40.