  • 11. Data: 2017-02-18 00:59:38
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <58a7404d$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>,
    j...@w...pl says...

    > Zupełnie przypadkiem zaglądam (ostatnio zaglądałem tu rok temu) - a tu
    > taka niespodzianka! Normalnie jak w opuszczonym szpitalu
    > Adam Śmiałek,
    > niegdyś piszący tu jako Janko Muzykant
    >
    > http://przypadkiadama.com/
    > https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos
    > https://www.facebook.com/smialekadam

    Cześć Janko.
    Fajnie, że jesze żyjesz,
    Pamiętasz jak cie 12 lat temu zjebutałem za szarą reklamę Olympusa 410
    na grupie ???
    To były czasy. Przez 2 tygodnie szyował sie rozłam grupy ale nic nie
    wyszło. Patrząc z dystansu maiałem troche racji i moja interwencja była
    dżentelmańska. Ale innni juz tak nie byli i walili po bece.
    Fajnie, że żyjesz.
    Nie wiem czy tak się wtedy nazywałem jak teraz.

  • 12. Data: 2017-02-18 01:24:56
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 1:26:53 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > taka niespodzianka! Normalnie jak w opuszczonym szpitalu
    > psychiatrycznym, w którym zawieruszył się pacjent i wziął sprawy w swoje

    Bylem pewien, ze wioskowy glupek zupelnie przypadkiem,
    po roku nie zagladania na ta grupe, trafi tu na taka niespodzianke.
    Normalnie jak w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym, w ktorym zawieruszyl sie
    pacjent i calkowicie przypadkiem trafil na odpowiedni moment i na odpowiedni post
    dotyczacy imbecyla jasia muzyka.
    Az nie wypada nie zrobic z tego sesji, obnazenia jego totalnej glupoty :)

    > Było, minęło, bawiliśmy się kiedyś, ale to wyrośliśmy z tego - i dobrze!
    > Jak ktoś ma ochotę, można się przyłączyć do grupy na fejsie albo do
    > znajomych, zapraszam.

    Wioskowy glupek jak zwykle z wielkim opoznieniem, lansuje swoje upodobania.
    Bylem pierwszy kiedy takim mendom, pisalem, aby sobie znalezli odpowiednie
    miejsce, gdzie we wlasnym sosie beda mogi sobie laski obciagac.
    Fejs to byl dobry w czasach gdy mendy twojego pokroju, pisali o nim, ze to wiocha nie
    dla takich jak owczesne wiodace srodowisko z tej grupy.
    Gdy takie bydlo jak ty zaczelo sie pokazywac na fejsie, uznalem, ze po wielu latach
    mojej tam obecnosci, nie warko dalej tam sie pokazywac.

    > Polski profesjonalny fotograf, filmowiec, muzyk, projektant elektroniki
    > rynku mediów, wykładowca i propagator tegoż rynku, człowiek niezależny i
    > wolny, ignorujący wszelkiej maści świrów i zakompleksionych smutasów
    > niepogodzonych z porażką życia :)

    Od kiedy to imbecylu, juz nie uchodzi to za wioche, napisanie o sobie takich rzeczy,
    jakie powyzej umiesciles.
    Znow okazuje sie, ze jestes wiele lat za tym, co kiedys tu ujawnialem
    a obecnie sam piszesz podobne teksty.
    Zawsze bylo mi ciebie szkoda, ze jestes tak opozniony w rozwoju.
    Mam nadzieje, ze moje tu pisanie nie poszlo calkiem na marne.
    Moze jeszcze masz czas aby zrozumiec i inne rzeczy, nie docierajace kiedys do ciebie.
    Nie musisz mi dziekowac.
    Robie to calkiem altruistycznie i satysfakcja jest dla mnie to,
    ze widze skutecznosc moich dzialan.
    Zycze ci zdrowia i szybszego postepu w zrozumieniu tego co objawialem w postepowaniu
    takich wioskowych glupkow jak ty.

    > Adam Śmiałek,
    > niegdyś piszący tu jako Janko Muzykant

    hehehe bede udawal, ze uwierzylem w calkiem przypadkowa twoja tu obecnosc,
    po roku nie zagladania :)
    Bylem pewien, ze twoja madrosc wioskowego glupka, mnie nie zawiedzie.

    Zdrowka ci zycze - umyslowego.

    "Tfuj przyjaciel"
    Slon

  • 13. Data: 2017-02-18 01:36:46
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 2:23:38 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Było ich więcej, ale tu już prawie nikt nie pisze więc poleźli w świat.

    Tylko jeden wrocil calkiem przypadkowo po nie zagladaniu tu przez ostatni rok :)
    I ty imbecylu myslisz, ze ktokolwiek w miare rozgarniety, uwierzy w twoje brednie?
    Objawiles sie tu calkiem nie przypadkowo, na moje haslo "mendy".
    Zareagowales jak pies Pawlowa.

    > Nikt nie każe Ci podawać prawdziwych danych. Mam dwa konta fejkowe, na
    > których jedynym znajomym jestem ja sam - oficjalny, do testowania
    > różnych usług i czasem do polubiania okazji (np. w ten sposób mam
    > internet w komórce za półdarmo). Z punktu widzenia usługi, nie ma żadnej
    > różnicy między takim kontem, a "prawdziwym".

    hehehe - zabawne te twoje tlumaczenia.
    Rob to dalej, i w dalszym ciagu, sam sie osmieszaj.

    > Tak poza tym fejsbook jest kopalnią ciekawych ludzi, mniej więcej tym
    > ciekawszych, im bardziej ciekawszym jest się samemu. W drugą stronę to
    > też działa :) Bardzo fajny wynalazek, szkoda że nie powstał z dziesięć
    > lat wcześniej.

    Znaczy, ze im bardziej jestes wioskowym glupkiem, tym bardziej przyciagasz do siebie
    podobnych.
    Przeciez wlasnie o tym pisalem tu lata temu, ze bylo was tu stado kretynow
    i radzilem wam znalezc sobie bardziej odpowiednie miejsce.
    Widac, ze fejsik ci sie spodobal i we lasnym sosie mozesz sie tam rozkoszowac.
    Ciagle upewniasz mnie, ze mialem racje tak was oceniajac.
    Zycze ci zdrowia - umyslowego.

    "Tfuj" przyjaciel
    Slon

  • 14. Data: 2017-02-18 01:54:09
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 6:58:45 PM UTC-5, Gil wrote:
> [...]
    > dżentelmańska. Ale innni juz tak nie byli i walili po bece.
    > Fajnie, że żyjesz.
    > Nie wiem czy tak się wtedy nazywałem jak teraz.

    Cytata :) 10 lat temu.

    On Tuesday, July 24, 2007 at 2:15:16 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > No i skończy się na następnej wielebnej bredzącej owieczce potłuczonej...
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl

    Slon

  • 15. Data: 2017-02-18 01:57:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 00:59, Gil pisze:
> [...]
    > dżentelmańska. Ale innni juz tak nie byli i walili po bece.
    > Fajnie, że żyjesz.
    > Nie wiem czy tak się wtedy nazywałem jak teraz.

    Chyba tak samo :)

    Akurat Olka niespecjalnie reklamowałem komercyjnie, najwyżej z sympatii,
    aczkolwiek dopiero dla bezlusterkowców. Miałem jednego z pierwszych,
    który trafił do mnie zaraz po premierze, zresztą był to jeszcze nieudany
    model E-P1, z marną matrycą i wadą w postaci wpadającej w rezonanse
    matrycy z osprzętem, przez co większość zdjęć z czasami ok. 1/50 była
    lekko poruszona. Lustra Olka były fajne w ergonomii, ale z
    beznadziejnymi matrycami. Aczkolwiek współczesny silnik adobiego radzi
    sobie z tym obrazem dużo lepiej niż z 10 lat temu.

    Dziś zajmuję się foto zawodowo i pstrykam właściwie wszystkimi markami.
    Nie ma już większych różnic między nimi, poza tym że w nikonach WB nadal
    pracuje najgorzej, światłomierze w bezlustrach rozwalają skutecznością
    te w lustrzankach, a Canon siedzi w ogonie z dynamiką i detalicznością.
    Ale to już są raczej subtelne różnice. Najbardziej pasuje mi Pentax i Olek.

    A.

  • 16. Data: 2017-02-18 01:58:19
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    > dżentelmańska. Ale innni juz tak nie byli i walili po bece.
    > Fajnie, że żyjesz.
    > Nie wiem czy tak się wtedy nazywałem jak teraz.

    Nazywales sie tak samo.

    On Sunday, October 18, 2009 at 4:01:37 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:
    > Gil pisze:

    Pozdrawiam
    Slon

  • 17. Data: 2017-02-18 02:07:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Hej świrze,
    wysil się trochę, to trafisz tu:
    http://przypadkiadama.com/ja.htm

    Mam takie małe hobby: zbieram cytaty ludzi, którzy mają zajoba
    nienawiści na moim punkcie i są przy tym jednocześnie oryginalnie
    odchyleni. Masz duże szanse, przydaj się raz na coś :)

    A.

  • 18. Data: 2017-02-18 02:12:04
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    > dżentelmańska. Ale innni juz tak nie byli i walili po bece.
    > Fajnie, że żyjesz.
    > Nie wiem czy tak się wtedy nazywałem jak teraz.

    Milo widziec goscia piszacego w tamtych czasach prawie jak ja.

    Cytata: i retoryczne pytanie - czy jasio zapisal sie tam, gdzie chcial?

    Slon

  • 19. Data: 2017-02-18 02:14:48
    Od: Gil <g...@g...pl>

    > Chyba tak samo :)

    No to aby jeszcze bardziej sie uwiarygodnić przesyłam ci gratulacje za
    zdjęcie zrobione chyba Fuji 2400 które nazwałem
    "Tańczące drzewa"
    To zdjęcie zrobiło na mnie wielkie wrażenie, że aż pamiętamje do dziś.
    Zdjęcie drzew po jakiejś burzy czy wietrze, pokręcone, każde inaczej.
    Ale pewnie nie pamiętasz o czym mówię.
    Żyj długo i szęśliwie.

  • 20. Data: 2017-02-18 02:19:34
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 17, 2017 at 8:07:49 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > nienawiści na moim punkcie i są przy tym jednocześnie oryginalnie
    > odchyleni. Masz duże szanse, przydaj się raz na coś :)

    Bede wdzieczny jesli zamiescisz tam cytat z twojej tworczosci.

    On Tuesday, May 24, 2011 at 5:03:06 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    dupie.