  • 1. Data: 2010-08-25 15:29:18
    Temat: Wwa - Gdansk.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie tyle do Gdańska, co na Kaszuby.
    Posuwać po staremu "siódemką" przez Elbląg, później w kierunku Kościerzyny, czy
    próbować przez A1 ?
    A1 jest płatna czy bezpłatna?
    THX

  • 2. Data: 2010-08-25 18:02:24
    Temat: Re: Wwa - Gdansk.
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 25-08-2010 o 15:29:18 ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

    > Nie tyle do Gdańska, co na Kaszuby.
    > Posuwać po staremu "siódemką" przez Elbląg, później w kierunku
    > Kościerzyny, czy próbować przez A1 ?
    > A1 jest płatna czy bezpłatna?
    > THX

    A1 - Osobowe, całą długość 17,50zł

  • 3. Data: 2010-08-25 18:18:09
    Od: PoleApart <p...@g...com>

    On 25 Sie, 15:29, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > Nie tyle do Gdańska, co na Kaszuby.
    > Posuwać po staremu "siódemką" przez Elbląg, później w kierunku Kościerzyny, czy
> [...]

    Od 20 lat do Kościerzyny jeżdżę i nigdy 7ką nie jeździłem. Optymalna
    trasa to Płońsk Sierpc Rypin Golub Wąbrzeźno Grudziądz Warlubie Skórcz
    Zblewo Kościerzyna ale ponieważ na wjeździe 214ką do Kościerzyny są
    mega rozkopy i objazd bodajże przez Wdzydze to wyjątkowo proponowałbym
    z Grudziądza cofnąć się na A1, dojechać do zjazdu na Tczew i do
    Kościerzyny dojechać przez Skarszewy i Nową Karczmę.

    Zależy też z jaką prędkością po A1 będziesz się poruszał. Jak 100 km/h
    to pewnie szybciej będzie tradycyjną trasą.

  • 4. Data: 2010-08-25 21:13:16
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "PoleApart" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]

    z Grudziądza cofnąć się na A1, dojechać do zjazdu na Tczew i do
    Kościerzyny dojechać przez Skarszewy i Nową Karczmę.

    A ja jechałem obiema trasami i jak dla mnie droga na Grudziądz to masakra.
    Przez całą drogę jest wąsko, zakręty i drzewa. Jak się trafi jakaś
    cieżarówka to jedziesz tak kilkadziesiat km. Na 7 są wariaci ale jak się ma
    to na uwadze to i tak się jedzie w miarę szybko. Problem jednak może byc w
    okolicy Elblaga - kolega jechał tydzień temu i był jakiś objazd - zajęło mu
    1h przejazd przez Elbląg. Nie wiem jak jest teraz.

  • 5. Data: 2010-08-25 23:21:25
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ja jechałem obiema trasami i jak dla mnie droga na Grudziądz to masakra.
    > Przez całą drogę jest wąsko, zakręty i drzewa. Jak się trafi jakaś
    > cieżarówka to jedziesz tak kilkadziesiat km.

    Jedynie przed samym Grudziądzem może być ciężko wyprzedzić ale tak to
    mnóstwo jest miejsc do wyprzedzania i ruch mały. Były czasy, że spokojnie
    W-wa - Kościerzyna w 3,5 godziny się robiło w sobotę o 5 rano.