  • 1. Data: 2011-08-12 22:49:36
    Temat: Wybory ida
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    bo politycy zaczynaja mowic ludzkim glosem i obiecywac gruszki na wierzbie

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/mocna-odpowiedz-na-po
    mysl-kaczynskiego-jarku-przes,1,4820150,wiadomosc.ht
    ml

    "Jarosław Kaczyński zwołał na dziś konferencję Stop Benzynie po 6 złotych!
    Przecież ten człowiek nigdy nie trzymał rękojeści dystrybutora w ręce! Nie
    ma prawa jazdy,samochodu. Całe życie na państwowym wikcie samochodowym.
    Jarku, przestań piep***, zrób prawo jazdy! Kup samochód!" - czytamy na
    oficjalnej stronie Ruchu Poparcia Palikota na popularnym portalu
    społecznościowym Facebook.

    Prezes PiS na zwołanej dzisiaj konferencji prasowej mówił o cenach benzyny.
    Na początku odpowiedział na zarzuty, że nie powinien zajmować się cenami
    benzyny skoro nie ma prawa jazdy. - Mamy w Polsce premiera, który nie ma
    kwalifikacji, żeby rządzić, a rządzi. I to jest moja odpowiedź na te
    zarzuty - wyjaśnił. [...]"

    J.

  • 2. Data: 2011-08-12 22:54:10
    Temat: Re: Wybory ida
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 22:49:36 +0200, J.F. napisał(a):
    > bo politycy zaczynaja mowic ludzkim glosem i obiecywac gruszki na wierzbie

    O, i nastepne

    http://biznes.onet.pl/pawlak-ktos-w-ue-wpadl-na-szat
    anski-pomysl-podwyzs,18493,4820187,3030583,53,1,news
    -detal

    W UE ktoś wpadł na szatański pomysł, żeby podwyższać akcyzę na gaz LPG -
    powiedział w piątek dziennikarzom wicepremier, minister gospodarki Waldemar
    Pawlak. Dodał, że Polskę czeka batalia przeciw tej podwyżce.

    Unia Europejska planuje podwyżkę minimalnego limitu akcyzy z obecnych 125
    euro/1000 kg - stopniowo - do 500 euro/1000 kg w 2018 roku.

    "Czeka nas ogromna batalia, bo w UE ktoś wpadł na szatański pomysł, żeby
    podwyższać akcyzę na gaz LPG, nie wszystkie kraje korzystają z tego paliwa.
    W Polsce jest to dość popularne, także dzięki temu, że akcyza jest niższa.
    Ale dlatego też, że emisyjność LPG jest znacznie niższa, niż benzyny, czy
    oleju"
    Dodał, że w przypadku propozycji podwyżki akcyzy na LPG mamy do czynienia
    "z klasycznym lobbingiem w ramach instytucji europejskich i próbą
    podkręcenia akcyzy, żeby wykończyć segment taniego paliwa". "LPG się opłaci
    wtedy, kiedy przejeżdżamy rocznie powyżej 30-50 tys. kilometrów. Poniżej
    tej wielkości lepiej kupić zwykły benzynowy samochód, bo to tańsze. Dlatego
    ważnej jest, aby teraz w dyskusjach europejskich zadbać o rozwiązania,
    które będą rzeczywiście i skuteczne i potrzebne" - zaznaczył."

    A tak prawde mowiac z tym LPG to glupota kompletna :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-08-12 22:58:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Aug 2011 22:49:36 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

> [...]
    mysl-kaczynskiego-
    jarku-przes,1,4820150,wiadomosc.html

    > "Jarosław Kaczyński zwołał na dziś konferencję Stop Benzynie po 6

    patrz pan. A dzisiaj tankowałem na drogiej stacji po 5.15. Spadek cen
    bennzyny uderza w budżet, któ?y nie otrzymuje odpowiednich wpływów z
    akcyzy i VAT. To wina Tuska!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-08-13 11:31:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2011 22:49:36 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mamy w Polsce premiera, który nie ma
    >kwalifikacji, żeby rządzić, a rządzi.

    Tak jest od dawna. I nawet Kaczyński nie ma żadnych kwalifikacji ku
    temu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-08-13 21:29:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-12 22:58, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 12 Aug 2011 22:49:36 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    mysl-kaczynskiego-
    > jarku-przes,1,4820150,wiadomosc.html

    > patrz pan. A dzisiaj tankowałem na drogiej stacji po 5.15.

    dzisiaj 5.09

    > Spadek cen
    > bennzyny uderza w budżet, któ?y nie otrzymuje odpowiednich wpływów z
    > akcyzy i VAT. To wina Tuska!

    Wszystkiemu Tusk winien ;)

    p.s.
    jak sklucham J.K. to mam wrazenie, ze gosc jest przezarty na wskrosc
    nienawiscia do D.T.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-08-14 13:02:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Aug 2011 21:29:39 +0200 osobnik zwany AL wystukał:

    nawet 5.04 widziałem po drodze ;)

  • 7. Data: 2011-08-14 17:11:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-08-2011 22:49, J.F. pisze:

> [...]
    ml

    > "Jarosław Kaczyński zwołał na dziś konferencję Stop Benzynie po 6 złotych!

    Wrzuciłem ostatnio podobny watek na pręga. Ten kłamliwy krasnal jeszcze
    w marcu mówił coś innego:

    http://www.tvn24.pl/-1,1713768,0,1,kaczynski-donald-
    nic-nie-moge-tusk-obniz-podatki,wiadomosc.html

    "Prezes PiS Jarosław Kaczyński domaga się od premiera Donalda Tuska
    obniżenia akcyzy na paliwa. - To jest naprawdę bardzo istotne i trzeba
    to zrobić. Ja domagam się od Donalda Tuska, żeby to uczynił - podkreślił."

    Dla przypomnienia, przed kampanią pan szanowny Prezes twierdził "nieco"
    co innego, mianowicie:

    http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/288337,odpowiedz
    i-na-niektore-z-komentarzy-c-d

    "@Newmatrix

    Dzisiejsze państwo = "legalny" złodziej
    Panie Premierze,
    Pan jako przywódca najwiekszej opozycyjnej partii w Parlamencie RP niech
    głośno zaprotestuje przeciwko mechanizmom drozyzny w Polsce. Chociażby
    na przykładzie cen paliwa:
    Jezeli benzyna kosztuje brutto 4,50 to koszt w tym wszytkich podatkow
    wynosi około 3,50, czyli do budzetu państwa wpada 3,50 zł.
    W przypadku kiedy benzyna kosztuje 5,20 to koszt w tym wszytskich
    podatków wynosi 4,25 zł, czyli do Panstwa trafia 4,25 zł.
    Czyli państwo winduje ceny benzyny żeby okradać obywateli i to "legalnie".
    Państwo praworzadne po prostu w przypadku wzrastajacych cen ropy na
    rynkach swiatowych obniylo by podatki tak, żeby do kasy panstwa trafiało
    te 3,50 zł.
    Pamietamy nawet ceny ropy 140 $ za baryłkę a ceny oscylowały wokół 4 zł.

    W zasadzie ma Pan rację. Tylko nie radzę Panu żyć w kraju, który będzie
    całkowitym bankrutem... Bo wtedy, zapewniam Pana, dobiorą się do Pańskiej
    kasy nieporównanie radykalniej, bo nie będzie po prostu innego wyjścia.
    Może być taka sytuacja, że zabiorą Panu połowę wszystkiego, co Pan ma.
    Więc to wszystko też musi być brane pod uwagę, a już w szczególności
    przez opozycję odpowiedzialną. Bo my jesteśmy opozycją, która skrajnie
    krytycznie ocenia tych, którzy dzisiaj rządzą i bardzo krytycznie ocenia
    ostatnie 20 lat, ale jesteśmy odpowiedzialni. Krótko mówiąc, zdajemy
    sobie sprawę, że doprowadzono do kryzysu, jest tu wina obecnej ekipy,
    ale nie zmienimy faktu, że ten kryzys jest, że to zadłużenie istnieje i
    każdy rząd będzie musiał jakoś znaleźć pieniądze, żeby finanse publiczne
    zbilansować. Powtarzam, bankructwo będzie oznaczało wprowadzenie w
    Polsce takiego reżimu, który w kieszenie obywateli uderzy niesłychanie
    brutalnie, nieporównanie brutalniej, niż to, o czym Pan pisał. "

    Pozdrawiam
    Paweł