  • 1. Data: 2011-08-13 00:03:27
    Temat: Ad Blue
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Witam, dzis jezdzac po Szczecinie natknąłem się na stacjach paliw na
    tablicach z inf. o cenach paliw na coś takiego co się zwie: Ad Blue,
    cena 1,99zł/litr.
    Wiki podaje coś takiego:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/AdBlue

    Ale w praniu, czy ktos to stosuje, czy musi stosować i ile się tego
    zużywa przy przebiegu np. 100km???

    Orientujecie się?

    pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-08-13 00:36:55
    Temat: Re: Ad Blue
    Od: to <t...@x...abc>

    begin sunwick

    > Ale w praniu, czy ktos to stosuje, czy musi stosować i ile się tego
    > zużywa przy przebiegu np. 100km???
    >
    > Orientujecie się?

    Ja wypijam ok. 200 ml na każde 100 km. Czy dobrze robię?

  • 3. Data: 2011-08-13 02:04:06
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Ja wypijam ok. 200 ml na każde 100 km. Czy dobrze robię?

    Tak, spełniasz wszystkie normy w UE, jesteś nieszkodliwy ;-)

    p.

  • 4. Data: 2011-08-13 07:57:15
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Wiki podaje coś takiego:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/AdBlue
    Tym sposobem wiemy, że umiesz przeszukać google, wiemy także że nie umiesz z
    tej informacji skorzystać.
    :)
    WOJO

  • 5. Data: 2011-08-13 11:05:13
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-13 00:03, sunwick pisze:
> [...]
    > Wiki podaje coś takiego:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/AdBlue
    >
    > Ale w praniu, czy ktos to stosuje, czy musi stosować i ile się tego

    tak , to nowoczesne paliwo , nie słuchaj śmiesznych opinii innych ,
    tylko wlewaj śmiało...

    ;)

  • 6. Data: 2011-08-13 11:41:02
    Temat: Re: Re: Ad Blue
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    bardzo śmieszne

  • 7. Data: 2011-08-13 12:41:24
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    Pierwsza rzecz z rana wiec prosze: http://tinyurl.com/3vw76vv :)

  • 8. Data: 2011-08-13 22:49:49
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Pierwsza rzecz z rana wiec prosze: http://tinyurl.com/3vw76vv :)
    a jak myslisz czego uzylem wyszukujac info o tym?
    tam sa informacje ogolne co to jest i do czego sluzy,

    chcialem wiedziec czy kierowcy z tego korzystaja, dlaczego tak rzadko
    widoczne to jest na stacjach i wiele innych ciekwostek,
    ale skoro to takie ciezkie odpowiedziec i lepiej tyle przez was postow
    napisac bez sensu to nie ma sprawy...
    Bardzo pomocna grupa!

  • 9. Data: 2011-08-14 08:38:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-13 22:49, sunwick pisze:
    > a jak myslisz czego uzylem wyszukujac info o tym?
    > tam sa informacje ogolne co to jest i do czego sluzy,

    "Preparat ten, stosuje się w nowoczesnych samochodach ciężarowych, które
    są wyposażone w technologię SCR (selektywna redukcja katalityczna).
    Adblue jest roztworem mocznika. Preparat ten mieści się w dodatkowym
    zbiorniku po prawej stronie pojazdu ciężarowego."

    To było w pierwszym linku, który kliknąłem...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-08-14 17:04:43
    Od: p...@g...com

    W dniu 14-08-2011 08:38, Grejon pisze:
> [...]
    > Adblue jest roztworem mocznika. Preparat ten mieści się w dodatkowym
    > zbiorniku po prawej stronie pojazdu ciężarowego."

    Oraz w nowoczesnych silnikach osobówek z grupy VAG ;)

    Pozdrawiam
    Paweł