  • 21. Data: 2011-12-12 16:40:37
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-11 22:51, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Hinek"<h...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > przeglada?em jakies stare fotki z zesz?ego roku i to znalaz?em. Wycieczka
    > jest ze Szwecji. Troche dziwi mnie ?e goscie nie maj? kasków z szyb? albo
    > szyb w motorkach. Czy im wmordewind nie przeszkadza?

    Oglądać też trzeba ze zrozumieniem-tylko jeden nie ma kasku z szybą,ale
    ma okulary.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2011-12-12 16:43:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-12 17:14, Kuczu pisze:

    > Przepierdalaniem sie jest zdjecie ktore wstawil watkotworca. Sobie
    > goscie jada a dla niego to jakas nie lada atrakcja bo maja Harleye i sa
    > starsi. Potem sie wykrecal jakimis kaskami, szybkami itp. A ich po
    > prostu stac i maja fantazje. Ale chlopak na skuterze z mufkami i
    > grzanymi manetkami, zamontowanymi w pocie czola, jakos tego nie ogarnia.

    szukałem tej fantazji i chyba mam,normalnie trudno uwierzyć ale Harleye
    są brudne!!
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2011-12-12 16:49:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 17:43, Monster pisze:

    > szukałem tej fantazji i chyba mam,normalnie trudno uwierzyć ale Harleye
    > są brudne!!

    Wlasnie !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 24. Data: 2011-12-13 10:15:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Jechalem kiedys w zimie, pizdzilo sniegiem w twarz wszystkim z tylu przez
    > dziurawa oslone przegubu, na podlodze lod, szyby skute lodem... Czad.

    Nie wiem jak Wy, ale ja do ikarusa wsiadam w integralu i teksach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 25. Data: 2011-12-13 19:35:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Nie wiem jak Wy, ale ja do ikarusa wsiadam w integralu i teksach.
    ale pewnie hardkorowo,bez kamizelki..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2011-12-13 21:35:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mlody a mufki se na skutra montuje.

    bo nie chce być powykręcany na starość:)

    Kiedy montowałem mufki w garażu, zagadał do mnie ochroniarz. Mówi ze kiedys
    za młodu przejechał ze 200 tyś na motocyklach. Pokazał swoje ręce. Każdy
    palec w inną stronę. Mówi że od motocykla.

  • 27. Data: 2011-12-13 21:43:31
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > prostu stac i maja fantazje. Ale chlopak na skuterze z mufkami i grzanymi
    > manetkami, zamontowanymi w pocie czola, jakos tego nie ogarnia.

    ogarniam wszystkich motocyklistów. Również tych na HD. Dlatego zrobiłem im
    fotkę bo był fajny widok. Mimo że jeżdżę na skuterze.

    Wq..ą mnie tylko ci co straszą ludzi jeżdżąc z pustymi rurami zamiast
    tłumików.

  • 28. Data: 2011-12-13 22:10:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 22:35, Arbiter pisze:

    > bo nie chce by? powykr?cany na staro??:)
    >
    > Kiedy montowa?em mufki w gara?u, zagada? do mnie ochroniarz. M?wi ze kiedys
    > za m?odu przejecha? ze 200 ty? na motocyklach. Pokaza? swoje r?ce. Ka?dy
    > palec w inn? stron?. M?wi ?e od motocykla.

    Jako pierwsze padna Ci kolana.

  • 29. Data: 2011-12-13 22:20:21
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Jako pierwsze padna Ci kolana.

    już mi troche padły, dlatego mam motokoc.
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/17805.Ocieplenie.na.s
    kuter

    Odkąd jezdze z nim, zimno i wiatr nie oddziałują na kolana

  • 30. Data: 2011-12-13 22:21:37
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-13 22:43, Arbiter pisze:
    > Wq..ą mnie tylko ci co straszą ludzi jeżdżąc z pustymi rurami zamiast
    > tłumików.

    To ten by Ci sie spodobal - 187dB ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=rCDXH2nMCyk

    Pzdr
    PS: a z kolanami to racja, nie tylko przez slepe babki padaja ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki