  • 41. Data: 2011-12-14 10:43:11
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-13 23:28, AZ pisze:

    > Taki jeden sprecla ma i wszyscy sie z niego smiejom. Niedojrz, ze
    > skuter, to jeszcze z dachem i wycieraczka, juz nie mowiac o tym, ze BMW...

    Ale pizze może goracą do domu przywieźć, albo i drukarke do serwisu.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 42. Data: 2011-12-14 10:46:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Ale pizze może goracą do domu przywieźć, albo i drukarke do serwisu.

    Eeee tam, pizze zamawiam przed wyjsciem z pracy i jestem przed
    pizzamenem a drukarke serwisuje sam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-12-14 14:13:29
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-14 10:46, Kuczu pisze:
> [...]

    Brawo, sami spece od natezenia dzwieku z Wikipedii. Wzor choc pamietacie
    podstawowy z akustyki? Podpowiem - taki z logarytmem... ;)

    > Policz sobie wydech Maridera.

    Nie musi, ja swoje rurki pomierzylem przy okazji hamowni ale tam sie
    kreci do odciecia i wtedy na Yoshimurach TRC-D wyszlo cos kolo 120dB o
    ile dobrze sprzet pomiarowy obslugiwalem. Na Akrapach bylo mniej (bez
    db-killerow).

    > Bo ja ten glosny wydech sprzedalem rok temu, meczyl mnie.

    W RN19 tez szybko koncowki Devil Master 'a zamienilem na pelnego Akrapa :)

    Odnosnie zas 187dB to tyle uslyszalem od goscia ze mu ta R1 tyle
    wyplula. Nie sprawdzalem osobiscie ale jak ktos jest dociekliwy to niech
    zrobi wycieczke do Gliwic i zapyta sam o wynik (obserwacja- od tych rur
    lampe tylna mu wytopilo):

    http://www.youtube.com/watch?v=fxu59IoHY-o&feature=p
    layer_embedded

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 44. Data: 2011-12-14 14:15:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wyplula. Nie sprawdzalem osobiscie ale jak ktos jest dociekliwy to niech
    > zrobi wycieczke do Gliwic i zapyta sam o wynik (obserwacja- od tych rur

    No to moje maja pincet, wierzysz? A ze wytopilo lampe, co w tym
    dziwnego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-12-14 16:16:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-14 15:13, marider pisze:

> [...]
    > kreci do odciecia i wtedy na Yoshimurach TRC-D wyszlo cos kolo 120dB o
    > ile dobrze sprzet pomiarowy obslugiwalem. Na Akrapach bylo mniej (bez

    120 dB to jednak nie 187. Ja swoj wynik podawalem kiedys w stopce. Bylo
    baaardzo glosno.

> [...]
    > wyplula. Nie sprawdzalem osobiscie ale jak ktos jest dociekliwy to niech
    > zrobi wycieczke do Gliwic i zapyta sam o wynik (obserwacja- od tych rur

    Uuuu. Decybele topia plastik ? Myslalem ze Celsjusze/Fahrenheity

    :

    > http://www.youtube.com/watch?v=fxu59IoHY-o&feature=p
    layer_embedded

    Gdyby mial 187 dB to by nie nakrecil tego filmu. Pekly by mu uszy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 46. Data: 2011-12-14 16:26:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-14 17:16, Kuczu pisze:

    layer_embedded

    > Gdyby mial 187 dB to by nie nakrecil tego filmu. Pekly by mu uszy.

    Bo może te dB były w skali Fahrenheita.

  • 47. Data: 2011-12-15 06:38:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-14 17:16, Kuczu pisze:

    > Uuuu. Decybele topia plastik ? Myslalem ze Celsjusze/Fahrenheity

    dzwieki to fale tak? W mikrofalowce tez sa fale, a stopilo mi kiedys
    plastikowa miske.
    No!

    pozdr
    newrom i lans na mikrofalowke
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 48. Data: 2011-12-15 07:32:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > dzwieki to fale tak? W mikrofalowce tez sa fale, a stopilo mi kiedys
    > plastikowa miske.

    Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

  • 49. Data: 2011-12-15 07:52:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

    Newrom nie je kartefli, on jest wegetarianianinem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 50. Data: 2011-12-15 13:37:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-15 08:32, Kuczu pisze:

    > Stopilo Ci od kartefli cos zes je w niej gotowal.

    Jesli juz to od ziemniakow!

    pozdr
    newrom z malejpolski.
    --