  • 1. Data: 2019-01-21 23:29:51
    Temat: Wycofywanie H4
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Żarówki halogenowe H4 mają być wycofywane ze sprzedaży, tzn. sprzedaż do
    wyczerpania zapasów i szlus.
    Czy pojawiły się już w związku z tym genialnym pomysłem legalne,
    homologowane zamienniki LED?
    Bo jakoś nie widzę...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-01-22 01:15:34
    Temat: Re: Wycofywanie H4
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Czołem,
    >
    > Żarówki halogenowe H4 mają być wycofywane ze sprzedaży, tzn.
    > sprzedaż do wyczerpania zapasów i szlus.

    ouu

    > Czy pojawiły się już w związku z tym genialnym pomysłem legalne,
    > homologowane zamienniki LED?
    > Bo jakoś nie widzę...

    Do tych co mają ledy fabryczne. Czy lampy pokrywają się śniegiem lub
    lodem?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2019-01-22 02:28:49
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 16:29:49 UTC-6 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > wyczerpania zapasów i szlus.
    > Czy pojawiły się już w związku z tym genialnym pomysłem legalne,

    Zrodlo tej niewiarygodnej wiesci?
    Bo moj nos mi podpowiada: bulszit.

  • 4. Data: 2019-01-22 07:02:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2019 o 23:29, Maciek pisze:

    > Żarówki halogenowe H4 mają być wycofywane ze sprzedaży, tzn. sprzedaż do
    > wyczerpania zapasów i szlus.

    Żródło?

    Shrek

  • 5. Data: 2019-01-22 11:43:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 17:28:49 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Zrodlo tej niewiarygodnej wiesci?
    > Bo moj nos mi podpowiada: bulszit.

    Dobre pytanie. Kilka portali w lecie pisało o tym, ale żaden nie podał
    źródła.

    Jednak z tego wynikałoby, że zakaz nie obejuje jednak samochodowych
    halogenów:

    https://ec.europa.eu/energy/en/news/phase-out-ineffi
    cient-lamps-postponed-1-september-2018

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2019-01-22 11:58:27
    Od: yabba <g...@g...com>

> [...]
    > wyczerpania zapasów i szlus.
    > Czy pojawiły się już w związku z tym genialnym pomysłem legalne,

    Halogeny domowe mają być wycofywane, podobnie jak kiedyś żarówki.

    yabba

  • 7. Data: 2019-01-22 12:12:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wycofuja zarowek samochodowych a one zuzywaja najdrozszy prad jaki w tej chwili
    jest masowo produkowany. Jak tylko chujnia poradzi sobie z plastikowymi slomkami i
    torebkami to na bank zajma sie zarowkami w samochodach.

  • 8. Data: 2019-01-22 15:27:29
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 04:43:43 UTC-6 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > źródła.
    >
    > Jednak z tego wynikałoby, że zakaz nie obejuje jednak samochodowych

    Postep Panie, postep:
    Switching from an average halogen lamp to an energy efficient LED will already save
    approximately 115 Euros over the LED's lifetime of up to 20 years, and pay-back its
    cost within a year. This savings will increase further by 2018 with lower LED prices
    and a better LED performance.

    Tak sie martwia moimi 5 eurokami na rok!
    Nie chce mi sie liczyc ale obstawiam ze i to jest naciagane.

  • 9. Data: 2019-01-22 15:28:29
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 05:12:22 UTC-6 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    jest masowo produkowany. Jak tylko chujnia poradzi sobie z plastikowymi slomkami i
    torebkami to na bank zajma sie zarowkami w samochodach.

    Nie, nie Zenek. Napierw sie zajma srajtasma, nie moze byc tak zeby byla jednorazowa.
    Zarowki w aucie potem.

  • 10. Data: 2019-01-22 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > jaki w tej chwili jest masowo produkowany. Jak tylko chujnia poradzi
    > sobie z plastikowymi slomkami i torebkami to na bank zajma sie

    Wypadałoby ci odpowiedziec w tonie szanującym rozmowce, ze mozesz sobie
    do woli puszczac pary w gwizdek... Ale czy dzis kogos przekonałes do
    swoich poglądów?

    Ale zapewne na to tez masz swoja teorie. Tak samo jak na zmiany
    klimatyczne, ceny prądu z wegla (sic - tu cie porobili...), wyspy odpadów
    plastikowych a pewnie i szczepien tez...

    Wszystko w ramach dobrze pojetego obiektywizmu pt: jestem w stanie
    zrelatywizowac wszystko byle tylko ktos mi obiecał, ze nie przyjmiemy ani
    jednego uchodzcy który jest muzułmaninem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"