  • 1. Data: 2012-02-12 04:11:09
    Temat: Wygodne środowisko pod Androida.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Stałem się posiadaczem komórki na Androidzie i chciałbym się pobawić w
    pisanie jakichś aplikacji na telefon.
    Jakie wygodne środowisko byście polecili?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-02-12 08:57:00
    Temat: Re: Wygodne środowisko pod Androida.
    Od: szyk <s...@o...pl>

    Kilka miesięcy temu Nokia czytałem, że jest "społecznościowy" port Qt
    dla Androida. Obejmuje to również plugin dla Qt Creatora.
    Nie wiem jednak co się z tym projektem teraz dzieje...

  • 3. Data: 2012-02-12 11:21:58
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    http://www.developer.android.com

    > Pozdrawiam.

    Takoż -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 4. Data: 2012-02-12 13:40:17
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 2/12/2012 5:11 AM, Jacek wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Stałem się posiadaczem komórki na Androidzie i chciałbym się pobawić w
    > pisanie jakichś aplikacji na telefon.
    > Jakie wygodne środowisko byście polecili?

    Jeśli nie przeszkadza Ci oderwanie od platformy i programowanie w LUA,
    to możesz rzucić okiem na moai:
    http://getmoai.com/

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 5. Data: 2012-02-12 14:14:46
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    On 2012-02-12 12:21, Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > http://www.developer.android.com

    nie działa

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2012-02-12 15:16:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 14:40:17 +0100, Arkadiusz Dymek napisał(a):

    > Jeśli nie przeszkadza Ci oderwanie od platformy i programowanie w LUA,
    > to możesz rzucić okiem na moai:
    > http://getmoai.com/
    >

    > Pozdrawiam,
    > Arkadesh

    Dzięki, ale jestem ostatnim Polakiem, który nie ma nic wspólnego z grami.;)

  • 7. Data: 2012-02-12 15:45:11
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Dnia 12.02.2012 o 15:14 Tomek Banach <b...@b...org>
    napisał(a):