  • 1. Data: 2012-02-12 08:11:35
    Temat: re
    Od: " " <f...@g...pl>

    film flash czy li plik .flv ? nie wiem czy winapi obsluguje
    wewnetrznie te pliki chyba nie, tak ze o ile tak to raczej nie
    ma to nic wspolnego z winapi, - moze blad w programie albo
    ktoryms zaleznym komponencie

    ja na xp nie obserwuje nic takiego, a jaki program otwiera te
    'filmy'?

    (znowu mnie zab boli + cwierc szczeki mi scierplo -
    przede wszystkim mam nadzieje ze dentysta nie zarazil
    mnie jakims cholerstwem np wzw bo mam wiecej niz wysokie
    watpliwosci co do jakosci 'odkazania' co poniektorych
    urządzeń medyvznych - eufemistycznie mowiac -- licze jednak
    ze az takiego skumulowanego pecha nie mam, i tak
    medyczne chamo-potwory skutecznie odebraly mi w miare
    dobry nastroj)

  • 2. Data: 2012-02-12 08:16:31
    Temat: Re: re
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > film flash czy li plik .flv ? nie wiem czy winapi obsluguje

    bramka gazety znowu cos zle mi dziala (trzy posty kopie
    zupelnie zjadlo i wycina tytuly)* - to powinna byc odpowiedz
    w watku system zamiara filmy flash

    * jakby ktos znal maly czytnik grup + proste info nt konfiguracji
    to moze bym i zamontowal