  • 1. Data: 2011-11-03 21:27:42
    Temat: Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
    Od: maciek <a...@g...pl>

    Bez pasów jeździć nie należy, ale są kierowcy, którzy posiadają
    zaświadczenie lekarskie zwalniające je z tego obowiązku.
    Kupno nowego samochodu w salonie wiąże się z przykrym piskiem
    alarmującym, że pasy trzeba zapiąć. Pokazywanie desce rozdzielczej w/w
    zaświadczenia nie pomaga.
    Widziałem u taksówkarza w Holandii parę lat temu taki gadżet: wsadzoną w
    zapięcie pasów blaszkę, identyczną z tą, która zwisa z pasów. Nie wiem,
    czy blaszkę taksiarz odciął z odpowiedniego kompletu pasów, czy kupił to
    jako gadżet na ebay.
    Pytanie: czy to się da gdzieś kupić, a tak w ogóle to jak tego szukać
    (zapinka, końcówka, wtyczka, czy jak to nazwać)?
    Chodzi o Dacię Duster. U dealera facet sprzedający akcesoria nie słyszał
    o czymś takim. Czy pozostaje jedynie szukać po szrotach pasów z klamerką
    pasującą do zapięcia Dustera?

    pozdr.

    P.S. W serwisie da się to wyłączyć elektronicznie za parę złotych bez
    utraty gwarancji, ale załóżmy że nie chcę dać zarobić serwisowi, tylko
    producentowi takiej blaszki ;)
    --
    Precz z komuną !
    [http://ochocki.salon24.pl/]

  • 2. Data: 2011-11-03 21:37:30
    Temat: Re: Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-03 21:27, maciek pisze:

    > P.S. W serwisie da się to wyłączyć elektronicznie za parę
    > złotych bez utraty gwarancji, ale załóżmy że nie chcę dać
    > zarobić serwisowi, tylko producentowi takiej blaszki ;)

    Wejdź na allegro.

    Dasz radę.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-11-03 23:43:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin maciek

    > P.S. W serwisie da się to wyłączyć elektronicznie za parę złotych bez
    > utraty gwarancji

    Jeśli naprawdę nie możesz jeździć w pasach to jedyna sensowna opcja to
    wyłączenie brzęczyka elektronicznie. Jak oszukasz system i poduszka Ci
    wystrzeli tak jakbyś miał pasy, a nie będziesz ich miał, to może to się
    skończyć niezbyt dobrze.

  • 4. Data: 2011-11-04 07:58:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 03 Nov 2011 21:27:42 +0100, maciek napisał(a):

    Zapnij pasy i usiądź na nich.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2011-11-05 11:07:05
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > P.S. W serwisie da się to wyłączyć elektronicznie za parę złotych bez
    > utraty gwarancji, ale załóżmy że nie chcę dać zarobić serwisowi, tylko

    IMHO powinno być to powiązane z dezaktywacją poduszki powietrznej.
    Kiedyś czytałem że chyba w usa były specjalnie poduszki konstruowane
    właśnie na wypadek nie zapięcia pasów, wiązało się to z tym że chyba
    pierwotnie w niektórych stanach za bardzo nie przyjęło się zapinanie
    pasów bezpieczeństwa. I te poduszki były większe czy jakoś inaczej
    napełniane.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan