  • 1. Data: 2016-05-29 18:05:24
    Temat: Wymiana rozrządu fiacik
    Od: pepe <p...@g...com>

    Fiacik panda 1.1 skończył 6 roczek i myślałem wymienić mu pasek
    rozrządu, tak profilaktycznie, bo przebieg niewielki 30tys.

    Nie wymieniać rolki napinacza i pompy wody??? bo chyba bez sensu przy
    tym przebiegu...

    pozdr.

  • 2. Data: 2016-05-29 21:38:42
    Temat: Re: Wymiana rozrządu fiacik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pepe pisze tak:

> [...]
    > rozrządu, tak profilaktycznie, bo przebieg niewielki 30tys.
    >
    > Nie wymieniać rolki napinacza i pompy wody??? bo chyba bez sensu

    Pompy bym nie ruszał na pewno. Ryzyko niewielkie istnieje takie, że być
    może napinacz sflaczał.

    Jeśli napinacz ma wskazówkę poprawnego naciągu to ja bym go nawet nie
    luzował jedynie wepchał nowy pasek ;) Jeśli nie ma to ryzyk fizyk
    pozostaje ugniatanie lub skręcanie paska.

    Można też zmierzyć suwmiarką luz na starym i porównać z nowym ale
    raczej paski trzymają wymiar.

    Nasuwa się jednak pytanie przy ilu tys km zajrzysz ponownie i wymienisz
    napinacz i pasek?

    Sam będziesz robił? Masz klucz dynamometryczny do małych momentów 5-30?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-05-30 05:45:55
    Od: pepe <p...@g...com>

    W dniu 2016-05-29 o 21:38, PiteR pisze:

    > Nasuwa się jednak pytanie przy ilu tys km zajrzysz ponownie i wymienisz
    > napinacz i pasek?

    to już pewnie nie ja będę właścicielem:) skoro wymienia się co 100tys
    albo co 5 lat

    > Sam będziesz robił? Masz klucz dynamometryczny do małych momentów 5-30?

    sam

    nie mam klucza liczę na dokręcanie z wyczuciem
    ostatecznie mogę załatwić klucz