  • 91. Data: 2012-02-21 12:29:52
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Chyba ma ferie.

    Ot zwykłe dziecko neostrady :) a ferie chyba im już się pokończyły ??

  • 92. Data: 2012-02-21 12:38:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-02-21 10:58, Tomasz Pyra pisze:

    > Tyle że w tej sytuacji musi być podany przedział niepewności.
    > No chyba że ten biegły mowiąc 115, jest abslutnie pewny że nie było to 114,
    > ani 116 i że żadna ze stron tej wersji nie jest w stanie zakwestionować
    > nawet o 1km/h.
    > Jeżeli jest inaczej, to taka ocena jest bezwartościowa.

    Tyle że "poruszał się z prędkością ok. 115 km/h".
    A, że jest to informacja podana na Interii na podstawie PAP na podstawie
    wypowiedzi pani rzecznik prokuratury, to... możemy sobie gdybać do woli ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 93. Data: 2012-02-21 12:40:40
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-02-21 10:58, Chris pisze:

    > Rzetelność biegłych zależy od pozycji oskarożenego ...

    Nie koniecznie - w sprawie, którą znam to było ewidentne niechlujstwo i
    nic więcej. Ale strach pomyśleć, co się dzieje w przypadku, gdy jest
    jakieś "przełożenie" :/

    Pozdr,

  • 94. Data: 2012-02-21 12:41:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Feb 2012 09:33:17 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > Tylko nie doprowadź mastiego do zawału.

    nie każdy przeżywa usenet jak Ty.
    Poza tym ja też jeżdżę na moto więc nie robi to na mnie wrażenia.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2012-02-21 12:55:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 21 Feb 2012 12:38:53 +0100, LEPEK wrote:

    > Tyle że "poruszał się z prędkością ok. 115 km/h".
    > A, że jest to informacja podana na Interii na podstawie PAP na podstawie
    > wypowiedzi pani rzecznik prokuratury, to... możemy sobie gdybać do woli ;)

    No wiadomo... Jest jeszcze pytanie kiedy się z taką prędkością poruszał.

  • 96. Data: 2012-02-21 13:02:10
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-02-21 12:55, Tomasz Pyra pisze:

    > No wiadomo... Jest jeszcze pytanie kiedy się z taką prędkością poruszał.

    Nie zapominajmy, że "w chwili wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał
    się z prędkością ok. 115 km/h". Motocykl, he, he.

    Pozdr,

  • 97. Data: 2012-02-21 13:25:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-02-2012 12:41, masti pisze:

    > nie każdy przeżywa usenet jak Ty.
    > Poza tym ja też jeżdżę na moto więc nie robi to na mnie wrażenia.

    To musi mieć z 50KM, skoro za każdym razem gdy ktoś wspomni o 200km/h
    robisz oczy jakby to była nadświetlna :P

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 98. Data: 2012-02-21 13:30:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > To musi mieć z 50KM, skoro za każdym razem gdy ktoś wspomni o 200km/h
    > robisz oczy jakby to była nadświetlna :P

    Robi oczy .. co tak wolno ...

  • 99. Data: 2012-02-21 13:35:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2012 11:45, AZ pisze:

    > Niestety ciężki i na koło słabo wstaje :-(

    Oj tam, przecież wiadomo, że motocykle kupuje się do jeżdżenia szybko i
    na tylnym kole, więc nie bajaj, że nie jeździsz ciągle na tylnym kole...

  • 100. Data: 2012-02-21 13:36:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Feb 2012 13:25:48 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > To musi mieć z 50KM, skoro za każdym razem gdy ktoś wspomni o 200km/h
    > robisz oczy jakby to była nadświetlna :P

    te 200 najczęściej się pojawia w wyobraźni piszącego i to zwykle
    komentuję.

    a moja krowa ma 80KM i fakt tylko 195 daje radę :)
    Ale ja tam ścigaczy nie lubię