  • 1. Data: 2017-10-04 18:53:56
    Temat: Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
    Od: d...@t...pl

    https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektryczny
    ch-wroclaw

    Jakie rokowania? Przyjmie się?
    Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

    pozdrawiam
    jareck

  • 2. Data: 2017-10-04 19:53:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-04 o 18:53, d...@t...pl pisze:
    > https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektryczny
    ch-wroclaw

    > Jakie rokowania? Przyjmie się?
    > Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

    Za 10-20 lat będzie na ulicach więcej takich elektrycznych
    wypożyczonych, niż prywatnych aut. Podobnie jak teraz z rowerami. Więcej
    już jeździ tych wypożyczanych, nich prywatnych. Bo po co wywalać
    kilkadziesiąt tysięcy, potem martwić się o naprawy, przeglądy,
    ubezpieczenia, przeglądy, miejsce do zaparkowania, rdzę, zmianę opon i
    co tam jeszcze, jeśli za parę groszy można wziąć ładny, świeży samochód
    i sobie nim pojechać. Przy własnych gratach zostaną tylko ci, którzy
    naprawdę potrzebują i niereformowalni.

  • 3. Data: 2017-10-04 20:03:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-04 19:53, Poldek wrote:
    > Za 10-20 lat będzie na ulicach więcej takich elektrycznych
    > wypożyczonych, niż prywatnych aut.

    Chyba w ścisłym centrum dużych miast. Ale to procenty aut na drogach.

  • 4. Data: 2017-10-04 21:08:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 października 2017 19:53:21 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    >Podobnie jak teraz z rowerami. Więcej
    > już jeździ tych wypożyczanych, nich prywatnych.
    Że co?
    Gdzie i skąd masz te dane?
    Bo np w mojej gminie, ba nawet powiecie to wypożyczonych rowerów nie ma a ścieżek i
    rowerzystów na nich sporo

  • 5. Data: 2017-10-04 21:28:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-04 o 21:08, Kris pisze:
    > Że co?
    > Gdzie i skąd masz te dane?

    Wychodzę przed dom i widzę.
    Warszawa, centrum i okolice.

    > Bo np w mojej gminie, ba nawet powiecie to wypożyczonych rowerów nie ma a ścieżek i
    rowerzystów na nich sporo

    W gminach o małej gęstości, to co innego. W takich miejscach nie opłaci
    się robić wypożyczalni.

  • 6. Data: 2017-10-04 22:01:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-04 o 21:08, Kris pisze:

    > Bo np w mojej gminie, ba nawet powiecie to wypożyczonych rowerów nie ma a ścieżek i
    rowerzystów na nich sporo

    Nie chce mi się wierzyć, że mieszkasz w takiej okolicy, w której rowery
    miejskie stoją bezczynnie i nie są wypożyczane. Ja stwierdzam coś wręcz
    przeciwnego - trudno czasami wypożyczyć rower miejski, ciągle są w użyciu.
    A samochody? Wydaje mi się, że system może się sprawdzić dopiero wtedy,
    kiedy przejazdy tymi samochodami będą tańsze od taksówek.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2017-10-05 00:16:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Oct 2017 09:53:56 -0700 (PDT), d...@t...pl
    > https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektryczny
    ch-wroclaw
    > Jakie rokowania? Przyjmie się?

    Przy tej cenie ... imo niezbyt.

    Duzo tez zalezy czy te samochody beda naladowane, czy nie bedzie komu
    ich podlaczac.

    A to "wpisywanie sie w polityke mobilnosci miasta" mam wrazenie ze
    chodzi o to, aby zlikwidowac 200 miejsc parkingowych w centrum ...

    > Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

    W zasadzie glownie kwestia ceny.

    J.

  • 8. Data: 2017-10-05 01:51:54
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.10.2017 o 17:53, d...@t...pl pisze:
> [...]
    >
    > Jakie rokowania? Przyjmie się?
    > Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

    tak się zastanawiam do czego to można użyć... i nie widzę sensu, skoro
    godzina użytkowania kosztować ma niemal tyle, co wypożyczenie na cały
    dzień auta o nielimitowanym zasięgu. No dobra, łączny koszt może wyjść
    tyle co dwie godziny rewolucyjnym autem o nieskończonym zasięgu z
    silnikiem spalinowym ;)

    Łukasz

  • 9. Data: 2017-10-05 07:12:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 października 2017 22:01:55 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Nie chce mi się wierzyć, że mieszkasz w takiej okolicy, w której rowery
    > miejskie stoją bezczynnie i nie są wypożyczane.

    W żadnej miejscowości w moim powiecie, a i w sąsiednim tak samo nie ma "rowerów
    miejskich"

  • 10. Data: 2017-10-05 07:12:59
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

> [...]
    >
    > Jakie rokowania? Przyjmie się?
    > Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

    Słowa "Wrocław" i "samochód" nie powinny być uzywane w jednym zdaniu o
    pozytywnym wydźwięku...

    a.