  • 11. Data: 2011-07-02 10:26:14
    Temat: Re: Wyprzedził na skrzyżowaniu, czy przed ?
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 2 Lip, 00:16, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=H9S0lOBTnoE
    >
    > IMHO mandat należał się tylko za ciągłą ... Jak oceniacie ?
    >
    > --
    > Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    > KURWA !!!
    > P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)

    Ewidentnie gdzieś od momentu 1:14 widać znak skrzyżowania z drogą
    podporządkowaną. Przy tej prędkości mając przed sobą 2 samochody nie
    wolno mu było wyprzedzać. Więc mandat jak najbardziej się należy! Tym
    bardziej, że nie widział czy nie wyjeżdża jakiś sprytny sportowiec z
    podporządkowanej przed tymi dwoma pojazdami. Tenże wyjeżdżjący
    spokojnie mógłby ocenić że się zmieści przed tym białym samochodem.
    Skoro ten kierowca nie potrafi przewidywać, to niech przynajmniej
    słucha bezmyślnie przepisów.

  • 12. Data: 2011-07-02 10:54:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Lew2 wrote:

> [...]
    > podporządkowanej przed tymi dwoma pojazdami. Tenże wyjeżdżjący
    > spokojnie mógłby ocenić że się zmieści przed tym białym samochodem.

    Tenże wyjeżdżający móglby nawet skrecać w lewo...

  • 13. Data: 2011-07-02 11:14:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Za samą linię mandat by się nie należał, bo zaczął na
    > przerywanej.

    Czyżby? ;-)
    Zauważ że jak dojeżdżał do białej ciężarówki to linia
    przerywana zmieniła się z P-1 w P-6. A linia P-6 ostrzega o
    zbliżaniu się do miejsca niebezpiecznego i zabronione jest
    rozpoczynanie na niej manewru wyprzedzania. Facet nie
    wyprzedzał jakiegoś długiego wehikułu tylko normalne auta,
    po kolei. Czyli wykonywał kolejne manewry wyprzedzania, mimo
    iż nie zjeżdżał na prawy pas. Przed białą ciężarówką
    powinien zjechać na prawy pas. I tyle w temacie
    wyprzedzania... Za linię mandat jak najbardziej słuszny,
    dyskusujna jest sprawa skrzyżowania...

  • 14. Data: 2011-07-02 11:17:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Za ciągłą nie.

    Obejrzyj jeszcze raz ten film i popatrz jak zmieniają się
    linie.
    Zaczynam wierzyć że niektóre zachowania kierowców to nie
    chamstwo i brawura, ale ich przeświadczenie że robią dobrze
    ;-)))

  • 15. Data: 2011-07-02 11:53:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > IMHO mandat należał się tylko za ciągłą ... Jak oceniacie ?

    Hmm, a w tym miejscu w ogóle mogą zatrzymywać na poboczu jak jest ciągła na
    krawędzi?

  • 16. Data: 2011-07-02 12:29:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=H9S0lOBTnoE
    > IMHO mandat należał się tylko za ciągłą ... Jak oceniacie ?

    IMO podwójna ciągła i skrzyżowanie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-07-02 12:56:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-02, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Mylisz się :)
    > Nie możesz rozpocząć manewru wyprzedzania na ciągłej (tak pojedynczej, jak i
    > podwójnej).
    > Zakończyć ten manewr na ciągłej możesz, a czasem musisz (chyba nie będziesz
    > jechał lewym pasem jezdni, aż się skończy ciągła by wrócić na swój pas ?

    A teraz uzasadnij przepisami, że tak robiąć nie łamiesz przepisów.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2011-07-02 12:56:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-02, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Nie zawsze się tak da, i jest tego mnóstwo przykładów w polsce.

    No to lecisz z przykładami :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-07-02 15:48:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Jul 2011 00:16:08 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=H9S0lOBTnoE
    >
    >IMHO mandat należał się tylko za ciągłą ... Jak oceniacie ?

    Było :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-07-02 15:50:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jul 2011 11:53:36 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    >Hmm, a w tym miejscu w ogóle mogą zatrzymywać na poboczu jak jest ciągła na
    >krawędzi?

    Mogą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280