  • 1. Data: 2010-05-15 16:33:43
    Temat: Wyswietlacz LCD
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Poszukuje wyswietlacza swiecacego jak ten
    http://www.allegro.pl/item1036946315.html ale z ta roznica zeby jego
    calkowite wymiary byly takie jak rozmiar zamej czesci wyswietlajace. Po
    prostu nie moze byc tych prawie pol-centymentrowych marginesow z plytki
    drukowanej dookola. Wiecie czy gdzies cos takiego mozna zdobyc??

  • 2. Data: 2010-05-15 17:46:20
    Temat: Re: Wyswietlacz LCD
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Chyba tylko EA-DOG z lcd.elementy.pl Ja ich używam od dawna i poza ceną nie
    mam uwag. Teraz jest jakaś promocja czy coś.

    PC

  • 3. Data: 2010-05-15 22:48:51
    Od: Konop <k...@g...pl>

    TERRANova pisze:
> [...]
    > prostu nie moze byc tych prawie pol-centymentrowych marginesow z plytki
    > drukowanej dookola. Wiecie czy gdzies cos takiego mozna zdobyc??

    A napisz ciut więcej szczegółów... Chcesz wyświetlacza też 16x2? O
    takich wymiarach samego wyświetlacza, tylko mniejszym PCB? Czy może być
    inny wyświetlacz... kolory te same, tak??
    Jeśli tak, to ciężko będzie coś dostać... Ta płytka jest większa po to,
    żeby było jak przylutować złącze, było miejsce na podświetlenie i
    wygodniej na śrubki... Nie da się tego przeskoczyć.
    Jeśli mogą być dowolne wyświetlacze, to może coś takiego:
    http://www.av-display.pl/o_produkcie.php?id=1078?
    lub inne wyświetlacze tej firmy, zwłaszcza z grupy COG?
    Jeśli poszukujesz małych ilości - nie bój się ich, są na Allegro ;)...

    Konop