  • 1. Data: 2011-03-03 16:07:18
    Temat: Gdzie porządnie robią PCB ??
    Od: "MH" <l...@N...gazeta.pl>

    Jak w temacie. Płytka 8-warstwowa 16x20cm. Na początek prototyp , a więc 2-4
    sztuki. Wiadomo , każdemu zależy na dobrej cenie , ale w tym przypadku
    najwyższym priorytetem jest jakość. Na pokładzie będzie trochę nietanich
    scalaków , więc wykonawstwo musi być bez pudła , z pełną kontrolą połączeń.
    Termin też nie musi być "na wczoraj". Jaką firmę polecacie? A może Chiny ??
    Ile to tak pi*drzwi może kosztować ??

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 2. Data: 2011-03-03 16:52:57
    Temat: Re: Gdzie porządnie robią PCB ??
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 3/3/2011 17:07, MH pisze:
> [...]
    > Termin też nie musi być "na wczoraj". Jaką firmę polecacie? A może Chiny ??

    www.softcom.pl

    Robiłem u nich 10-warstwowe , jakość bardzo dobra.
    No ale to chyba taki polski front-end dla fabryki w chinach :)

    Za dokumentację do 10 - warstwowej dałem chyba ze 3k PLN
    No ale za to same płytki po 150PLN sztuka :)

    Polecam

    Adam Górski

  • 3. Data: 2011-03-03 17:56:18
    Od: Antykler <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-03 17:52, Górski Adam pisze:

> [...]
    >
    > Za dokumentację do 10 - warstwowej dałem chyba ze 3k PLN
    > No ale za to same płytki po 150PLN sztuka :)

    Adam dziecko Softcom zleca chinczykom, z polskich firm ktore robia na
    miejscu sa moze 2 -3 jedna z nich to Technoserwice ale nie polecam bo to
    sredniowiecze.
    Ze spreawdzonych na grupie to PCBcart albo moja ulubiona firma njpcb.

    Jesli to ma byc 8 wartstw i solidna jakosc z polskie firmy odradzam ze
    wzgledu na sredniowieczne mozliwosci techniczne..

  • 4. Data: 2011-03-03 18:48:42
    Od: "Dziadek" <...@...c>

> [...]
    > najwyższym priorytetem jest jakość. Na pokładzie będzie trochę nietanich
    > scalaków , więc wykonawstwo musi być bez pudła , z pełną kontrolą

    www.eurocircuits.pl

    Dz.

  • 5. Data: 2011-03-03 20:20:41
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dziadek" <...@...c> napisał w wiadomości

    > www.eurocircuits.pl

    Ceny to mają "europejskie"....

    A czy ktoś robił płytki tu:
    http://www.eltar.pl/?id=produkcja

    Jakieś opinie ?

    Pozdrawiam
    Roman

  • 6. Data: 2011-03-03 20:30:24
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Płytki 8-warstwowe... ja robię urządzenia sprzedawane w małych seriach, a
    płytki zawsze mam 1-warstwowe. Mikrokontrolery oczywiście stosuję, ale jak
    mam robić SMD, to kupuję mikromoduł, bo mimo wszystko niełatwo w warunkach
    małego warsztatu lutować SMD, a dawać komuś to swoje kosztuje, a poza tym
    wymaga ustabilizowanej produkcji.

    Panowie, napiszcie coś więcej (nie wymagam zdradzania szczegółów), jakie
    projekty robicie. Bardzo jestem ciekaw, co w naszym kraju się robi z zakresu
    elektroniki. Ja osobiście głównie zajmuję się sterownikami z zakresu
    spawalnictwa.

  • 7. Data: 2011-03-03 21:34:49
    Od: " " <l...@g...pl>

    Antykler <t...@s...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesli to ma byc 8 wartstw i solidna jakosc z polskie firmy odradzam ze
    > wzgledu na sredniowieczne mozliwosci techniczne..

    =============

    Spróbuję pcbcart. Swoją opinię wrzucę na grupę.

    MH

  • 8. Data: 2011-03-03 21:35:36
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Robbo <y...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > projekty robicie. Bardzo jestem ciekaw, co w naszym kraju się robi z zakresu
    > elektroniki. Ja osobiście głównie zajmuję się sterownikami z zakresu

    ==========

    Aparatura medyczna.

    MH

  • 9. Data: 2011-03-03 23:00:40
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 03/03/2011 20:20, Roman wrote:

    > Użytkownik "Dziadek"<...@...c> napisał w wiadomości

    > Ceny to mają "europejskie"....

    Znosne jak na prototypy. Troche taniej niz Pcbtrain, ale i jakosc
    troszke nizsza.

    > A czy ktoś robił płytki tu:
    > http://www.eltar.pl/?id=produkcja

    Minimalny otwor po metalizacji 0.35mm to _jest_ sredniowiecze.
    Aaa, oni tylko 2-stronne robia, a ja ostatnia dwustronna robilem chyba
    ze 2 lata temu - dzisiejsze rozmiary obudow wymuszaja co najmniej 4-6
    warstw.

    --
    Jerry1111

  • 10. Data: 2011-03-04 07:42:22
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:ikp6j2$47t$1@news.onet.pl...

    > Minimalny otwor po metalizacji 0.35mm to _jest_ sredniowiecze.
    > Aaa, oni tylko 2-stronne robia, a ja ostatnia dwustronna robilem chyba ze
    > 2 lata temu - dzisiejsze rozmiary obudow wymuszaja co najmniej 4-6 warstw.

    Mi na razie wystarczają 2 warstwy (jedna - połączenia, druga, cała - GND).
    Średnica otworu też mnie (za bardzo) nie boli, bo jak wszystkie połączenia
    po jednej stronie to przelotki tylko do GND. Ale jeszcze nie użyłem nigdy
    BGA, najgęstsza obudowa na ostatniej płytce to WIZNET 80 pin, raster 0,4mm.
    Jak będę miał problemy EMC to dorzucę jeszcze dwie warstwy w środek, ale
    wtedy będę miał chyba 3 warstwy GND ;-).
    P.G.