  • 1. Data: 2011-05-29 15:47:55
    Temat: Re: XZ1 sample
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:iru076$cjj$1@news.onet.pl...
    > Przepraszam ja nietutejszy - co to jest ten ZX1 - aparat, kamera, czajnik?
    Latająca maszyna do szycia :-)
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12317&olympus-xz
    -1-test

    J.

  • 2. Data: 2011-05-29 16:39:13
    Temat: XZ1 sample
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jeśli ktoś byłby ciekawy sampli mocno obrabianych, są tu:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/xz1/xz1.jp
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/xz1/xz1dr.
    jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/xz1/xz1mac
    ro.jpg

    Rzeczywista rozdzielczość - ok 5Mpx (czyli całkiem dobrze), dynamika na
    poziomie kiepskich lustrzanek (czyli całkiem dobrze), obiektyw bardzo
    poprawny w centrum, na obrzeżach gorzej, ale raczej dalekie peryferie
    (mam wrażenie, że mój jest niesymetryczny). Wspaniała jasność (ech, żeby
    takie zoomy do lustrzanek robili...), praktycznie nie trzeba domykać
    więc 3EV gratis względem lustra z kitem. Do tego 400iso roboczej
    dynamiki na 5Mpx, 800iso przy HD. Ładnie pracuje stabilizacja, przy wide
    1/6 sekundy z ręki przy skupieniu prawie zawsze ostra. Fatalne,
    niefotograficzne menu, na szczęście wszystko do obejścia, ale kosztem czasu.
    Poniżej sample przeskalowane na hd. Kiedy taka jakość wyjdzie natywnie?
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/xz1/xz1hd.
    jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/xz1/xz1drh
    d.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/xz1/xz1mac
    rohd.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 3. Data: 2011-05-29 17:20:24
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 29 Maj, 18:39, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    pozdrawia Adam
    > /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

    Czy tutaj juz nie ma normalnych ludzi? Cza ja tez jestem taki glupek,
    ze tu zagladam?
    StaM

  • 4. Data: 2011-05-29 17:36:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Przepraszam ja nietutejszy - co to jest ten ZX1 - aparat, kamera, czajnik?

  • 5. Data: 2011-05-29 17:38:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-29 19:36, Jakub Jewuła pisze:
    > Przepraszam ja nietutejszy - co to jest ten ZX1 - aparat, kamera, czajnik?

    Nazwa grupy sugeruje czajnik, cyfrowy oczywiście.

    --
    pozdrawia Adam
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 6. Data: 2011-05-29 17:42:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nazwa grupy sugeruje czajnik, cyfrowy oczywiście.

    hahaha

    Aaa olek :) Zapomnialem na chwile kto funduje obiadki ;)

  • 7. Data: 2011-05-29 17:49:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-29 19:20, StaM pisze:
    > On 29 Maj, 18:39, Janko Muzykant<j...@w...pl> wrote:
    > pozdrawia Adam
    >
    > Czy tutaj juz nie ma normalnych ludzi? Cza ja tez jestem taki glupek,
    > ze tu zagladam?

    Co ci nie pasuje w sygnaturze Janka?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 8. Data: 2011-05-29 18:20:59
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 29 Maj, 19:49, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    > Co ci nie pasuje w sygnaturze Janka?
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    > "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."

    Tylko to ze sprawia wrazenie, ze renty inwalidzkie otrzymuja
    w Polsce tylko pijacy i narkotyzujacy sie ludzie. Tak
    napewno nie jest, a jezeli tak, to... to nie jest zaden dowcip.
    StaM

  • 9. Data: 2011-05-29 19:03:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > hahaha
    >
    > Aaa olek :) Zapomnialem na chwile kto funduje obiadki ;)

    AAAAAAA To janko teraz sie zajmuje płtnym rpomowaniem Olków?

    tak swoja droga pamiętacie tego maniaka co zatrówał grupę postami o olkach?

    ech to były czasy nawet trole były sensowne wtedy.

  • 10. Data: 2011-05-29 19:39:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-29 21:03, Marek Dyjor pisze:
> [...]

    Za tego ikszeta mam abonament na obiadki do końca roku. 2012. Żona jest
    przeszczęśliwa.

    > AAAAAAA To janko teraz sie zajmuje płtnym rpomowaniem Olków?

    Dobrze płatnym, dodajmy :)

    > tak swoja droga pamiętacie tego maniaka co zatrówał grupę postami o olkach?
    > ech to były czasy nawet trole były sensowne wtedy.

    No, gdzie się podziały trolle z tamych lat...

    --
    pozdrawia Adam
    /i ty będziesz miał sklerozę!/