  • 31. Data: 2012-03-26 14:52:22
    Temat: Re: [YT] To to sie na wyprzedzał matoł
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Dman-666 napisał(a):

    > Aaaa... Koles maszyny nie opanowal, ale to nie powod zeby zaznajamiac go ze sw.
    Piotrem. Za pelne
    > pory u kogos innego?
    Maszyny nie opanował bo maszyna sama zapierdala i wyprzedza pod rząd kilka aut w zimę
    i oczywiście
    zgodnie z przepisami. Co winny kierowca? Według Ciebie jest ok.
    Tym razem ktoś inny miał farta i pełne portki, a może cała rodzina była o włos od
    śmierci. Według
    Ciebie też to jest ok. Wyznawcą jakiego kościoła jesteś?
    > Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.
    Musiał bym mieć tak nasrane w głowie jak ten pierdolec. Jeżeli przez ponad 25 lat
    jeżdżenia nie
    dopuściłem do takiej sytuacji, to mam nadzieje że nie dopuszczę.

    Pierdolec w przepaść nie wpadł, to znaczy że gdzieś jeździ. Więc ja Tobie życzę i
    Twojej rodzinie
    byście na niego nigdy nie trafili, bo na pełnych porach może sie nie skończyć. A
    wtedy nawet nie
    będziesz miał okazji inaczej śpiewać.
    --
    Krzysiek

  • 32. Data: 2012-03-26 18:49:16
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message

    > Maszyny nie opanował bo maszyna sama zapierdala i wyprzedza pod rząd kilka
    > aut w zimę i oczywiście zgodnie z przepisami. Co winny kierowca? Według
    > Ciebie jest ok.

    Gdzies wyczytales, ze jest OK? Za kradziez bulki w sklepie tez bys karal
    smiercia, najlepiej natychmiast?

    > Tym razem ktoś inny miał farta i pełne portki, a może cała rodzina była o
    > włos od śmierci. Według Ciebie też to jest ok. Wyznawcą jakiego kościoła
    > jesteś?

    Pewnie tak jak ja, wyznawca kosciola normalnosci, a nie zyczenia komukolwiek
    smierci za _popelnienie bledu_
    Wyznajesz wiare w kare smieci od jakiego wykroczenia na drodze? Przejazd na
    czerwonym swietle, skret z niewlasciwego pasa, czy rowniez za niewlaczenie
    kierunkowskazu?

    > Musiał bym mieć tak nasrane w głowie jak ten pierdolec. Jeżeli przez ponad
    > 25 lat jeżdżenia nie dopuściłem do takiej sytuacji, to mam nadzieje że nie
    > dopuszczę.

    _Masz nadzieje_? ROTFL. I nie wierze, ze przez 25 lat nie miales mniej lub
    bardziej podbramkowej sytuacji ze swojej winy, splecionej z nieszczesliwym
    zbiegiem okolicznosci.

> [...]
    > życzę i Twojej rodzinie byście na niego nigdy nie trafili, bo na pełnych
    > porach może sie nie skończyć. A wtedy nawet nie będziesz miał okazji

    Oczywiscie, wieszac wszystkich, ktorzy przyczynili sie do kazdej
    niebezpiecznej sytuacji na drodze. Przezylbys? Zaloze sie, ze nie.
    A powaznie - to na 99% ten z filmiku teraz bedzie sie gleboko zastanawial
    przed wyprzedzaniem, wiec nie sadze, zeby drugi raz taka sytuacje
    spowodowal.

    --
    Axel

  • 33. Data: 2012-03-26 21:34:34
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
    > "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message
    > Gdzies wyczytales, ze jest OK? Za kradziez bulki w sklepie tez bys karal
    > smiercia, najlepiej natychmiast?

    Tu nie ameryka, gdzie kradzież bułki może skończyć się śmiercią

    .
    > _Masz nadzieje_? ROTFL. I nie wierze, ze przez 25 lat nie miales mniej
    > lub bardziej podbramkowej sytuacji ze swojej winy, splecionej z
    > nieszczesliwym zbiegiem okolicznosci.

    mnie się kilka razy zdarzyło zagapić (też 25 lat jazdy) przy włączaniu do
    ruchu ale zagrożenie było małe.
    Ale tu jest tzw. bezmyślne zimowe popierdalanie

    Krzywdy bym mu nie życzył ale kasacji auta to tak

  • 34. Data: 2012-03-26 22:26:48
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Axel napisał(a):
    > [...]
    Inaczej byś mówił, gdybyś na własne oczy widział ludzkie dramaty, jak człowiek
    połamanymi rękoma
    zbiera własne wyprute flaki i stara się je wkładać z powrotem. Albo jak by taki
    pierdolec
    zapieradacz wywinął takiego fiflaka przed twoją maską.
    Dla takich pierdolców nie ma litości.
    Powinni wprowadzić jakieś testy na kursach na p.j. i typować takich ala ADHD lub hgw
    jak ich nazwać
    i skierować ich przed odebraniem prawka na pracę ze strażakami na pół roku. Powinien
    taki być od
    zadań specjalnych polegających na zbieraniu z blachy i asfaltu ludzkich wnętrzności
    które jeszcze
    sie ruszają. Może by się pozbył pierdolca i normalnie jeździł.
    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2012-03-27 11:39:13
    Temat: Re: [YT] To to sie na wyprzedzal matol
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Inaczej bys mówil, gdybys na wlasne oczy widzial ludzkie dramaty, jak
    > czlowiek polamanymi rekoma zbiera wlasne wyprute flaki i stara sie je
    > wkladac z powrotem. Albo jak by taki pierdolec zapieradacz wywinal
    > takiego fiflaka przed twoja maska.

    Widzialem niejedno, moze akurat nie to, co opisujesz, ale np. kilkuletnie
    dziecko przejechane naczepa tira 3 minuty wczesniej. I jezdze po polskich
    drogach dluzej niz 25 lat...

    > Dla takich pierdolców nie ma litosci.

    Dla ktorych? Juz pytalem, czy strzelac do niewlaczajacych kierunkowskazy,
    czy dopiero do takich, co z niewlasciwego pasa jada przez skrzyzowanie?

    > Powinni wprowadzic jakies testy na kursach na p.j. i typowac takich ala
    > ADHD lub hgw jak ich nazwac i skierowac ich przed odebraniem prawka na
    > prace ze strazakami na pól roku.

    I to jest _jakas_ propozycja do rozwazenia, a nie zyczenie smierci....

    --
    Axel

  • 36. Data: 2012-03-27 11:40:23
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "frank drebin" <b...@v...pl> wrote in message

    > Tu nie ameryka, gdzie kradziez bulki moze skonczyc sie smiercia

    A niektorzy to proponuja w tym watku.

    --
    Axel