  • 1. Data: 2012-03-08 07:22:02
    Temat: Pytanie o olej silnikowy - marka
    Od: "Janusz" <j...@g...pl>

    Witam
    Jak byl wlany np olej castrola 10w40 to czy przy nastepnej wymianie moge go
    wymienic np na mobil 1 10w40 ?
    Czy musze jakieś płukanki robić ?

  • 2. Data: 2012-03-08 08:32:27
    Temat: Re: Pytanie o olej silnikowy - marka
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-08 07:22, Janusz pisze:
    > Witam
    > Jak byl wlany np olej castrola 10w40 to czy przy nastepnej wymianie moge go
    > wymienic np na mobil 1 10w40 ?
    > Czy musze jakieś płukanki robić ?

    Możesz bez problemu zmienić olej na innego producenta.

  • 3. Data: 2012-03-08 08:32:55
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Jak byl wlany np olej castrola 10w40 to czy przy nastepnej
    > wymianie moge go wymienic np na mobil 1 10w40 ?

    Możesz

  • 4. Data: 2012-03-08 10:47:21
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Janusz" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak byl wlany np olej castrola 10w40 to czy przy nastepnej wymianie moge
    > go wymienic np na mobil 1 10w40 ?
    > Czy musze jakieś płukanki robić ?
    Ale jakie auto? Bo jak francuskie to musi być olej do aut francuskich a jak
    niemieckie to do niemieckich itd.

  • 5. Data: 2012-03-08 11:09:00
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Agent" <w...@o...eu> wrote in message

    > Użytkownik "Janusz" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jakie auto? Bo jak francuskie to musi być olej do aut francuskich a
    > jak niemieckie to do niemieckich itd.

    A ja mam corsę kombi importowaną z Brazylii. To mam nalać Totala
    rafinowanego z mazutu wydobywanego spod Atlantyku czy moze być z M.
    Połnocnego?

  • 6. Data: 2012-03-08 11:26:52
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > A ja mam corsę kombi importowaną z Brazylii. To mam nalać Totala
    > rafinowanego z mazutu wydobywanego spod Atlantyku czy moze być z M.
    > Połnocnego?

    Totala? do Corsy? nic nie zrozumiałeś ;-)

  • 7. Data: 2012-03-08 11:50:31
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Totala? do Corsy? nic nie zrozumiałeś ;-)

    A jest jakiś brazylijski olej? Chyba palmowy ;-)

  • 8. Data: 2012-03-08 15:20:58
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jest jakiś brazylijski olej? Chyba palmowy ;-)

    i tego się trzymaj.

  • 9. Data: 2012-03-08 16:02:21
    Od: INEAD <a...@g...pl>

    To mam nalać Totala
    > rafinowanego z mazutu wydobywanego spod Atlantyku czy moze być z M.
    > Połnocnego?
    Mazutu się nie wydobywa tylko rafinuje

  • 10. Data: 2012-03-09 14:58:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 3/8/2012 12:22 AM, Janusz wrote:
    > Witam
    > Jak byl wlany np olej castrola 10w40 to czy przy nastepnej wymianie moge go
    > wymienic np na mobil 1 10w40 ?

    Mozesz, tylko ze akurat w PL Mobil1 10w-40 chyba nie wystepuje...

    Pozdr.
    Pete