  • 121. Data: 2018-07-04 17:01:18
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:phg4bl$s4a$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 02-07-2018 o 20:00, J.F. pisze:

    >No i właśnie o tym pisałem, że niekumaci od Wrocławia nie potrafią do
    >niej dojechać, wybierając drogę przez Stęszew.

    >Przecież już jeździłeś przez Śrem.....

    Ale jak - Srem, Kórnik, S11, A2, S11 ?

    IMO - jak mam cel za Poznaniem na polnoc, to chyba nie warto.

    Teraz GM pokazuje ze zaoszczedze 2 min w stosunku do Steszewa.

    J.

  • 122. Data: 2018-07-04 17:54:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-07-2018 o 17:01, J.F. pisze:

    > Ale jak - Srem, Kórnik, S11, A2, S11 ?

    Dokładnie.

    > IMO - jak mam cel za Poznaniem na polnoc, to chyba nie warto.

    Zależy co masz w preferencjach.
    Bo ja wygodną jazdę (tzn. tempomat i dwupasmówki), a nie minimalizację
    ilości kilometrów.

    > Teraz GM pokazuje ze zaoszczedze 2 min w stosunku do Steszewa.

    A korek na ile minut przed Komornikami pokazuje?

  • 123. Data: 2018-07-04 19:47:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dokładnie.

    >Zależy co masz w preferencjach.
    >Bo ja wygodną jazdę (tzn. tempomat i dwupasmówki), a nie
    >minimalizację ilości kilometrów.

    I zamiast jechac 70km Leszno-Komorniki-A2, proponujesz jechac 65 km
    Leszno-Kórnik-S11, zeby potem miec przyjemnosc przejechania 23 km po
    S11/A2 ?
    Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    Owszem, pierwsza droga ch* i zakorkowana, ale druga niewiele lepsza, a
    ten odcinek autostrady tez zapchany :-)

    Ewentualnie inaczej liczac
    18km S5 Rawicz -kaczkowo
    84km kaczkowo-Komorniki A2
    vs
    88km Rawicz-Gostyn-Srem-Kórnik
    23km S11/A2

    Ta druga prawde mowiac wydaje mi sie lepsza, i bez korkow, ale %
    autostrad podobny, czas przejazdu bedzie zblizony, wiec nie bardzo
    wiem czemu mialbym km nadkladac - zeby sie przejechac autostradą 5 km
    wiecej ? :-)

    A - i jeszcze w samym Lesznie jest pare km w miare przyjemnej drogi ..

    >A korek na ile minut przed Komornikami pokazuje?

    Nie pokazuje, ale zakladam, ze uwzglednia.

    No niestety - trzeba wybrac inny kierunek, a ten odlozyc na 5 lat :-)

    J.

  • 124. Data: 2018-07-04 20:20:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-07-2018 o 19:47, J.F. pisze:

    > I zamiast jechac  70km Leszno-Komorniki-A2,

    W tym od Stęszewa 30 km/h, a przez Komorniki 0,5 h tempem 5 km/h.

    >proponujesz jechac 65 km
    > Leszno-Kórnik-S11, zeby potem miec przyjemnosc przejechania 23 km  po
    > S11/A2 ?

    Tak.
    Bo jedziesz, a nie wleczesz sie albo stoisz.

    > Gdzie tu sens, gdzie logika ?
    >
    > Owszem, pierwsza droga ch* i zakorkowana, ale druga niewiele lepsza,

    O niebo lepsza.
    Poza światłami w Śremie (też dającymi się ominąć jadąc do obwodnicy), a
    potem w Kórniku, nie ma miejsca gdzie możesz się zatrzymać.
    > ten odcinek autostrady tez zapchany :-)

    Jak nie ma wypadku, to 120 pojedziesz.

    > Ewentualnie inaczej liczac
    > 18km S5 Rawicz -kaczkowo
    > 84km kaczkowo-Komorniki A2
    > vs
    > 88km Rawicz-Gostyn-Srem-Kórnik
    > 23km S11/A2

    Tak jeździłęm jak nie było ekspresówki pod Leszno.
    Teraz wygodniej jechać przez S5 jak daleko się da.

  • 125. Data: 2018-07-04 20:43:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W tym od Stęszewa 30 km/h, a przez Komorniki 0,5 h tempem 5 km/h.

    No niestety

    >Tak.
    >Bo jedziesz, a nie wleczesz sie albo stoisz.

    Hm, jadac na Rawicz zdaje sie ze widzialem koło Śremu te kolumny
    czekajacych z Leszna.
    Jak trzeba bedzie postac 10 minut, to IMO nie warto omijac korka w
    Komornikach :-)

> [...]

    Poza światłami w Śremie (też dającymi się ominąć jadąc do obwodnicy),
    potem w Kórniku, nie ma miejsca gdzie możesz się zatrzymać.

    Chyba, ze sie zaczna tirmany i lubliny wyprzedzac, to 100.

    >Tak jeździłęm jak nie było ekspresówki pod Leszno.
    >Teraz wygodniej jechać przez S5 jak daleko się da.

    Hm, 80km Kórnik-Leszno-Kaczkowo + 18km S5 zamiast 88km Śrem Gostyn
    Rawicz ?
    Trzeba kochac ekspresowki, zeby sie pchac w 80 km kiepskiej trasy.

    Bo ta druga mniej zatłoczona i calkiem fajna ... dopoki traktory nie
    wyjada :-(

    J.

  • 126. Data: 2018-07-05 17:27:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-07-2018 o 20:43, J.F. pisze:

    > No niestety

    > Hm, jadac na Rawicz zdaje sie ze widzialem  koło Śremu te kolumny
    > czekajacych z Leszna.

    Wątpię że z Leszna, raczej słoiki do domu na wieś z roboty wracały.

    Ale ja znam to miasto, więc w żadnej takiej kolumnie bym nie stał.
    Ty pewnie piszesz o wyjeździe za stacją benzynową, tam faktycznie bywa
    kiepsko, dlatego w godzinach szczytu nie warto tamtędy jechać.

    > Chyba, ze sie zaczna tirmany i lubliny wyprzedzac, to 100.

    Mają zakaz i są dość dokładnie zmuszani do jazdy prawym na całym
    miejskim odcinku, na całe szczęście.

    > Hm, 80km Kórnik-Leszno-Kaczkowo

    Raczej Kórnik-Leszno, na oko 55-60 km.
    Potem już dwupasmówka, z krótką przerwą przed Kaczkowem.

  • 127. Data: 2018-07-05 18:07:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wątpię że z Leszna, raczej słoiki do domu na wieś z roboty wracały.

    Z kierunku Leszno ? Troche watpie, ale moze.
    ale nie wazne kto czeka - bedziesz czekal wraz z nimi :-)

    >Ale ja znam to miasto, więc w żadnej takiej kolumnie bym nie stał.
    >Ty pewnie piszesz o wyjeździe za stacją benzynową, tam faktycznie
    >bywa kiepsko, dlatego w godzinach szczytu nie warto tamtędy jechać.

    Hm, stacji nie kojarze, ale jak tam jade to stacje mi nie w glowie ..

    >Mają zakaz i są dość dokładnie zmuszani do jazdy prawym na całym
    >miejskim odcinku, na całe szczęście.

    Tirmany maja, a lubliny nie ..

    > Hm, 80km Kórnik-Leszno-Kaczkowo

    Raczej Kórnik-Leszno, na oko 55-60 km.
    Potem już dwupasmówka, z krótką przerwą przed Kaczkowem.

    Nie taka znow mala ta przerwa.
    A ten DOL to stopniowo likwiduja :-(

    J.

  • 128. Data: 2018-07-05 18:29:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2018 o 18:07, J.F. pisze:

    > Z kierunku Leszno ?

    Kierunek Leszno nie krzyżuje się z kierunkiem Gostyń/Rawicz, więc nie
    mogłeś widzieć wjeżdżających od Leszna.
    Ja z Leszna zawsze jeżdżę prosto, więc wyjeżdżam już daleko za Śremem na
    drogę z Rawicza.

    > Tirmany maja, a lubliny nie ..

    Lubliny to się widać wszystkie wytłukły na wrocławskich kostkach, więc
    do Poznania nie dojeżdzają.
    Większym problemem jest ruch lokalny, który podróżuje 80 km/h.

  • 129. Data: 2018-07-06 18:05:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kierunek Leszno nie krzyżuje się z kierunkiem Gostyń/Rawicz, więc nie
    >mogłeś widzieć wjeżdżających od Leszna.
    >Ja z Leszna zawsze jeżdżę prosto, więc wyjeżdżam już daleko za Śremem
    >na drogę z Rawicza.

    Czyli ktoredy dokladnie jezdzisz ?
    Z Leszna prowadzi droga 432 przez Krzywin, Jerkę, Nochowo ... no i nie
    bardzo widze jak tu ominąc Śrem ...

    https://goo.gl/maps/JDRB9Spw4KD2

    J.

  • 130. Data: 2018-07-06 19:05:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-07-2018 o 18:05, J.F. pisze:

    > Czyli ktoredy dokladnie jezdzisz ?
    > Z Leszna prowadzi droga 432 przez Krzywin, Jerkę, Nochowo ... no i nie
    > bardzo widze jak tu ominąc Śrem ...

    W Śremie prosto....