  • 71. Data: 2018-06-26 22:32:51
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Jun 2018 14:40:48 +0200, w <5b323377$0$676$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Bez dronów prawdziwe omijanie korków nie jest możliwe. Dronów albo
    > jakiegoś ich odpowiednika, np systemu satelitów.

    Skąd biorą się takie pomysły?

  • 72. Data: 2018-06-26 22:33:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Jun 2018 14:41:33 +0200, w <5b3233a3$0$614$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > To ja przynajmniej na razie podziękuję - NIE!

    To sobie stój w korkach, nikt nie zabrania. To wolny kraj :D

  • 73. Data: 2018-06-26 22:36:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Jun 2018 14:43:48 +0200, w <5b32342a$0$676$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Godzina stanie albo jazdy w żółwim tempie.

    Do tego nie jest potrzebny żaden dron + obsługujący go człowiek.
    Dane z lokalizatorów jak widać wystarczają do tego w conajmniej zadowalającym
    stopniu.

    > Normalka przy zmianach w wcześniej zaplanowanej trasie, i trudno mieć do
    > kogoś o to pretensje. Naprawdę nie wiem czego niektórzy oczekują po
    > nawigacji - jakiejś sztucznej inteligencji? Może kiedyś, np dron (będący
    > na wyposażeniu auta) będzie podawał do pojazdu dane do pokładowej
    > nawigacji a ta precyzyjnie i bezbłędnie pokieruje kierowcą.. Ale jak na
    > razie nawigacja to tylko programik w którym  kierowca może wpisać w
    > przybliżeniu trasę do celu.

    Szkoda, że nie zdajesz sobie sprawy jakie zabawne rzeczy wypisujesz :)

    Masz jakiegoś hopla z tymi dronami?

  • 74. Data: 2018-06-27 07:34:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-06-2018 o 23:32, r...@k...pl pisze:

    > Oczywiście -- zwłaszcza gdy droga z brukowej kostki jest w lepszym stanie,
    > znacznie szersza (kursują nią autobusy), a na wąskiej asdaltówce ciężko ominąć
    > zaparkowane samochody.

    Zgłoś to jako błąd w mapie, że ten odcinek asfaltówki powinien mieć
    mniejszą prędkość przypisaną, to wyznaczy tak jak chcesz.

    Algorytm działa dobrze.

    Trudno wymagać też, że by objechali każdą osiedlówkę aby wiedzieli że na
    danej jezdni powinna być minimalna prędkość przypisana danemu odcinkowi.
    Takie rzeczy trzeba zgłaszać, inaczej się nie poprawią.

  • 75. Data: 2018-06-27 09:53:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Jun 2018 08:34:32 +0300, w <pgv7n3$ii4$1@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Zgłoś to jako błąd w mapie, że ten odcinek asfaltówki powinien mieć
    > mniejszą prędkość przypisaną, to wyznaczy tak jak chcesz.

    Prędkości mniejszej nie będzie miał przypisanej, bo całość to strefa 30km/h.

    > Algorytm działa dobrze.

    No ba. Efektem dobrego algorytmu np. trasy bezpiecznej masz 2x dłuższą trasę i
    10 darmowych zakrętów. A trasa terenowa z kolei prowadzi główną.

    > Trudno wymagać też, że by objechali każdą osiedlówkę aby wiedzieli że na

    Musieli objechać choćby przy pomocy SV, aby wiedzieć o kostce.

    > danej jezdni powinna być minimalna prędkość przypisana danemu odcinkowi.
    > Takie rzeczy trzeba zgłaszać, inaczej się nie poprawią.

    Prędkość nie ma żadnego znaczenia, błąd jest w kategoryzacji.
    Trasa kostkowa jest nawet wyższej kategorii wg klasyfikacji dróg.

  • 76. Data: 2018-06-27 12:51:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 09:53, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > No ba. Efektem dobrego algorytmu np. trasy bezpiecznej masz 2x dłuższą trasę i
    > 10 darmowych zakrętów. A trasa terenowa z kolei prowadzi główną.

    Trasa "bezpieczna" stara się m.in. skręcać w prawo, unikać lewych
    skrętów, chętniej skręca na światłach niż bez świateł i chętniej na
    wydzielonych pasach. Stąd też może prowadzić nieco "udziwnioną" na
    piewrwszy rzut oka trasą.

    > Musieli objechać choćby przy pomocy SV, aby wiedzieć o kostce.

    > Prędkość nie ma żadnego znaczenia, błąd jest w kategoryzacji.
    > Trasa kostkowa jest nawet wyższej kategorii wg klasyfikacji dróg.

    Zgłaszaj.
    Zapisz ślad i go wyślij razem ze zgłoszeniem i uzasadnieniem, możesz
    dołączyć fotki.

    http://www.automapa.pl/pl/wsparcie/baza-wiedzy/mapa/
    d1-zauwazylem-blad-jak-to-zgłosic/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 77. Data: 2018-06-27 13:01:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Jun 2018 12:51:00 +0200, w <pgvq6h$jq6$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > skrętów, chętniej skręca na światłach niż bez świateł i chętniej na
    > wydzielonych pasach. Stąd też może prowadzić nieco "udziwnioną" na

    No i ponieważ główna droga ma niższą kategorię niż lokalne, to prowadzi
    opłotkami.

    Tam nie ma błędu. Taka jest strategia.
    Musiałbym każdy rejon miasta zgłosić.

  • 78. Data: 2018-06-28 11:25:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Jun 2018 11:02:16 +0100, w <5b34a349$0$690$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > Jak na razie nie wynaleziono czarodziejskiego pudełka za pomocą którego
    > można by naprawdę je omijać. Tak że patrzeć sobie na mnie z góry możesz,
    > ale czy zasadnie?

    Wymyślono już całkiem sprawne metody.
    Twoja sprawa czy z nich skorzystasz, ale nie bzdurz.

  • 79. Data: 2018-06-28 11:27:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Jun 2018 11:09:39 +0100, w <5b34a504$0$618$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > Nie mogę potwierdzić. Używałem sporo programów do nawigacji - funkcji
    > rzetelnego i faktycznego omijania korków nie miał żaden.  To tylko takie
    > pierdółki w stylu maść na porost włosów.

    No widzisz, a innym działają. Wniosek: coś robisz nie tak.

    > Nie, nie mam, ale zaczynam sobie zdawać sprawę z ich możliwości.

    :D

  • 80. Data: 2018-06-28 12:01:25
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 26.06.2018 o 21:32, r...@k...pl pisze:

    > Skąd biorą się takie pomysły?

    Powiedział ktoś tam kiedyś patrząc na koło.. ;-)