  • 11. Data: 2019-05-21 22:59:55
    Temat: Re: Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > No i z LPG trzeba zrezygnować :)
    > A ze wszystkich bajerów jakie można mieć w samochodzie
    > to uważam że to najfajnieszy bajer. (może poza dużymi lusterkami)

    Ale po głebszej analizie kupujacy jednak nie chciał lpg - stwierdził ze
    zysk niewielki a jednak zabiera duzo miejsca w bagazniku no i czeste
    tankowanie.

    > Może jestem dziwny
    > ale żona miała służbową octavie 1.4 140 KM i czasami dała się
    > przejechać.

    Ale tu jest 2.0 140km wiec chyba troche inne 140km...

    > W domu jest też seat 1.4 60KM.
    >
    > I na autostradę octavia bez dwóch zdań lepsza.
    > Ale na miasto to ja cały czas miałem wrażenie że seat jest szybszy.

    :) bez znaczenia. Przeciez nie scigasz sie od swiateł do swiateł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 12. Data: 2019-05-22 00:29:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Ale po głebszej analizie kupujacy jednak nie chciał lpg - stwierdził ze
    > zysk niewielki a jednak zabiera duzo miejsca w bagazniku no i czeste
    > tankowanie.

    Niewielki, 1/2x np. 3 okrążenia kuli ziemskiej

  • 13. Data: 2019-05-22 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Niewielki, 1/2x np. 3 okrążenia kuli ziemskiej

    Moim zdaniem 1/2x to jest 7 krotne okrazenie kuli ziemskiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 14. Data: 2019-05-22 23:20:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-22 06:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Moim zdaniem 1/2x to jest 7 krotne okrazenie kuli ziemskiej...

    No co Ty. Instalacja kosztuje np 3 tys. zł. Jedno tankowanie za 0,3tys
    wystarcza na np 1000km. To wystarczy x10 (by było 3 tys) i jeszcze x2
    (zysku jest połowa) by wyszło, że wystarczy 20 tys. km by instalacja
    zwróciła się. To jest zaledwie pół okrążenia kuli ziemskiej. A ja
    zrobiłem 3. Prędzej kwestia tego tankowania i miejsca w bagażniku.