  • 1. Data: 2019-05-05 20:24:52
    Temat: Zimowki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zdazyliscie juz zapomniec o zimowkach ?

    Na zimowkach sie jezdzi, gdy _moze_ spasc snieg

    https://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/swiat,27
    /belgia-przysypana-sniegiem-rzadkie-zjawisko-ale-nie
    -wyjatkowe,290265,1,0.html

    J.

  • 2. Data: 2019-05-05 20:35:01
    Temat: Re: Zimowki
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 05 May 2019 20:24:52 +0200, J.F. wrote:
    > Zdazyliscie juz zapomniec o zimowkach ?
    >
    > Na zimowkach sie jezdzi, gdy _moze_ spasc snieg

    Po tej stronie Europy mówią, że to nie o śnieg chodzi, a o temperaturę.
    Że poniżej 7 st = zimówki.

    Mateusz

  • 3. Data: 2019-05-05 20:57:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-05 o 20:24, J.F. pisze:

    > Zdazyliscie juz zapomniec o zimowkach ?
    Kupiłem uniwersalne i mam spokój :)

  • 4. Data: 2019-05-05 21:19:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 May 2019 20:57:57 +0200, Janusz napisał(a):
    > Kupiłem uniwersalne i mam spokój :)

    Tez tak zrobilem i pare razy sie przydalo :-)

    Aczkolwiek ... ostatnio na deszczu moje nawigatory sie poslizgnely.

    No i nie wiem - jakas sliska jezdnia ? Bo deszcz umiarkowany.
    Zuzyly sie ? niezbyt stare.

    J.

  • 5. Data: 2019-05-05 22:45:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-05 o 21:19, J.F. pisze:

    > Tez tak zrobilem i pare razy sie przydalo :-)
    >
    > Aczkolwiek ... ostatnio na deszczu moje nawigatory sie poslizgnely.
    Ja kupiłem Vredestein Quatrac 5 175/65 R14 82 T jak na razie dobrze się
    spisały w zimie
    co dalej zobaczymy.

    > No i nie wiem - jakas sliska jezdnia ? Bo deszcz umiarkowany.
    > Zuzyly sie ? niezbyt stare.
    Uniwersalki potrafia się ślizgać na wodzie, trzeba uważać.

  • 6. Data: 2019-05-06 09:15:04
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-05-05 o 20:57, Janusz pisze:

    > Kupiłem uniwersalne i mam spokój :)

    Na 2 lata, potem pod wpływem lata opony szlag trafia i tracą swoją
    specyfikację.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 7. Data: 2019-05-06 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...com ...

    > Na 2 lata, potem pod wpływem lata opony szlag trafia i tracą swoją
    > specyfikację.

    Az dwa? No bez przesady - góra pol roku!
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 8. Data: 2019-05-06 13:23:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >Uniwersalki potrafia się ślizgać na wodzie, trzeba uważać.

    Mam takie rondo, gdzie sobie testuje opony ... i wydaje mi sie, ze
    dawniej szybciej przejezdzalem.
    Oczywiscie deszcz moze byc rozny ... macie jakis pomysl, na obiektywny
    test opon ?

    J.

  • 9. Data: 2019-05-06 14:08:10
    Od: p...@g...com

    --Oczywiscie deszcz moze byc rozny ... macie jakis pomysl, na obiektywny test opon ?

    alez oczywiscie :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=7MwsJZtGsas

  • 10. Data: 2019-05-06 14:49:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-06 13:23, J.F. wrote:

    > Mam takie rondo, gdzie sobie testuje opony ... i wydaje mi sie, ze
    > dawniej szybciej przejezdzalem.

    Po prostu rondo się zużyło. Do wymiany, oczywiście na całoroczne.

    --

    memento lorem ipsum