  • 11. Data: 2011-10-12 13:23:20
    Temat: Re: Z newsow - dzis Netia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-10-11 15:51, J.F pisze:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    >
    > Macieju, ale ja juz kiedys uslyszalem: NIE wyplacanie dywidendy jest
    > niezdrowe.
    > Pomijajac fakt ze faktycznie jest niezbyt zdrowe, to uzasadnienie bylo
    > ciekawe: jak firma ma za duzo pieniedzy, to jest zle zarzadzana.
    > Dopiero zarzad przyparty do muru naprawde sie wysila :-)

    Na pewno niezdrowe jest wypłacenie 100% zysku. Co do pozostałych
    możliwości, nie można się wypowiedzieć bez znajomości konkretnego przypadku.

    > I tak nawiasem mowiac bywaly lata gdy IBM mial straty, ale dywidende
    > wyplacal.

    Niewykonalne z punktu widzenia polskiego prawa, chyba że był to zysk z
    lat minionych :-)

    Nasze, Panie. Nasze!

  • 12. Data: 2011-10-12 14:10:03
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    On 2011-10-12, Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...one.pl> wrote:

    > Nasze, Panie. Nasze!

    W sumie to mogli byc wybudowac wiecej GPONa ;P

    --
    TP

  • 13. Data: 2011-11-23 20:34:46
    Temat: Re: Z newsów - dzio Netia
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > I tak po kilku latach cala rodzina mieszka w kuchni (jezeli
    > wszystkiego nie wyprzedali.........
    >
    > Znaczy sie CALY POLSKI NAROD bardzo cieszy sie z tego faktu.....

    W dupie to mam, ale co na to urzad antymonopolowy? Netia to dziadostwo w
    ogóle...