  • 11. Data: 2013-04-22 13:46:54
    Temat: Re: ZAKAZ INSTALOWANIA ANTEN SATELITARNYCH ????????
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

    > A co zrobić gdy ktoś ma w mieszkaniu dekodery PVR i multiroom lub/i
    > dekodery dwóch platform satelitarnych.
    > Trudno sobie wyobrazić że dociągną mu do mieszkania 4 lub więcej
    > niezależnych kabli od talerza (multiswitcha).
    > Pozostaje tylko własny talerz z konwerterem quad lub octo i ciągnięcie
    > kilku kabli....

    A tak BTW, ponieważ sam stoczyłem walkę (zakończoną sukcesem) z zarządem
    wspólnoty o ustawienie anteny sat na dachu budynku , polecam lekturę:
    http://www.tezet60.republika.pl/23.html

  • 12. Data: 2013-04-22 13:48:33
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

    > A jak babcia będzie miała pantograf, to będzie tramwajem?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Waldi, przestań palić to świństwo....

  • 13. Data: 2013-04-22 17:26:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > zamieszka i beda chcieli z innych pozycji ogladac? Bedzie zakaz
    > zakomontowania, czy tylko prosba (dla tych co z A/HB) aby nie
    > istalowali, bo maja blokowa instalacje....Czy tez NIE NADA?
    >
    > A moze obowiazek udostepnienia miejsca na dachu, ze tam mozna
    > zainstalowac....tylko to bedzie 30 m kabla z dachu do domu....
    >
    > Poza tym instalacja wew. tez powinna byc z glowa, bo co z tego, ze na
    > korytarzu w pionie bedzie kabel....jak po mieszkaniu bedzie problem,
    > jakies rury do wciagniecia swojego kabla (jednego, kilku.....) Nie
    > jest to proste....i beda omijac wiec za duzo sie nie zmieni.

    Że trujesz.

  • 14. Data: 2013-04-22 17:27:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vito007" <v...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Trudno sobie wyobrazić że dociągną mu do mieszkania 4 lub więcej
    > niezależnych kabli od talerza (multiswitcha).

    A te więcej to po co?

  • 15. Data: 2013-04-22 19:23:25
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Uzytkownik wrote:
    > Podobno minister wydal jakies REZIMOWE rozporzadzenie ponoc
    > zabraniajace instalowania anten satelitarnych w nowowznoszonych
    > budynkach wielorodzinnych. Czy to prawda? Jesli tak to przeciez to
    > godzi w podstawowe prawa swobodnego dostepu do informacji, m.in.
    > prawo Unii Europejskiej i wiele innych.
    >
    > O co tu biega, co oni znow kombinuja?! Przeciez to gorzej niz KOMUNA!

    Juz ci wyjasnili ale tak nawiasem sam nie widzisz ze las anten na starym bloku
    juz nie piszac o nowym to "wiocha"? Jedna dobra instalacja, ogromna
    czasza na dachu i kazdy ma super odbior a budynek wyglada ladnie.
    A tych kilku co musi odbierac egzotyczne kanaly...

  • 16. Data: 2013-04-22 22:42:03
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

    > A te więcej to po co?

    W "salonie" mam pace pvr cyfry+ i turbo N-ki = 4kable
    w sypialni drugi pace pvr = 2 kable
    (wiem zaraz będzie "a po co" )

    można sobie wyobrazić bogatsze konfiguracje (znajomy - maniak - ma w
    mieszkaniu 3 platformy i wszystkie z dekoderami pvr)

  • 17. Data: 2013-04-22 22:47:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vito007" <v...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > W "salonie" mam pace pvr cyfry+ i turbo N-ki = 4kable
    > w sypialni drugi pace pvr = 2 kable

    Ale to chyba można załatwić jakimś rozdzielaczem, skoro masz już 4 kable w
    mieszkaniu, to masz pełne pasmo.
    Nie potrzebujesz piątego kabla, przynajmniej tak mi się wydaje.

  • 18. Data: 2013-04-22 23:02:32
    Od: Pawel Hatala <p...@g...pl>

    On 22.04.2013 22:47, Cavallino wrote:

    > Ale to chyba można załatwić jakimś rozdzielaczem, skoro masz już 4 kable
    > w mieszkaniu, to masz pełne pasmo.
    > Nie potrzebujesz piątego kabla, przynajmniej tak mi się wydaje.

    źle Ci się wydaje. nie można rozdzielić.

  • 19. Data: 2013-04-22 23:03:52
    Od: Pawel Hatala <p...@g...pl>

    On 22.04.2013 22:42, vito007 wrote:

    > W "salonie" mam pace pvr cyfry+ i turbo N-ki = 4kable
    > w sypialni drugi pace pvr = 2 kable
    > (wiem zaraz bedzie "a po co" )

    a ja właśnie pytam, bo przecież teraz to jedno ?

    > mo?na sobie wyobraziae bogatsze konfiguracje (znajomy - maniak - ma w
    > mieszkaniu 3 platformy i wszystkie z dekoderami pvr)

    trzy? jakie ?
    nc+, polsat i orange ?

  • 20. Data: 2013-04-22 23:07:17
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

    > Ale to chyba można załatwić jakimś rozdzielaczem, skoro masz już 4 kable w
    > mieszkaniu, to masz pełne pasmo.
    > Nie potrzebujesz piątego kabla, przynajmniej tak mi się wydaje.

    W ZASADZIE MASZ RACJĘ, ale
    multiswitch - bo o tym mówimy powinien być instalowany możliwie blisko
    konwerterów,
    a po drugie koszt porządnego (niskie tłumienie) multiswitcha to dobre
    kilkaset złotych (nawet do tysiąca - AXING).
    Przy ilości zakończeń rzędu 6-8 jednak taniej wychodzi konwerter octo +
    kable.
    Wszystko zależy od możliwości technicznych i finansowych.