  • 1. Data: 2014-10-01 00:01:14
    Temat: ZDJĘCIA: Babia Góra
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Cześć Wszystkim,
    po łomocie jaki dostałem jakiś czas temu na grupie za zdjęcia z Kasprowego,
    postanowiłem wziąć na warsztat coś o wiele bardziej oryginalnego ;)

    http://www.tomaszworek.com/galeria-powrot_na_babia_g
    ore--pl-44.html

    Aha, aby uprzedzić tych co nie wiedzą czego sie spodziewać, pozwolę sobie zacytować
    opinie Kolegów dotyczące w/w wymienionej galerii zdjęć:

    "Nuda, panie, nuda."

    "Mnóstwo słodyczy, cukru, ujutnego miodu - a ja bym też chciał
    zobaczyć jakąś surowość natury, nb. tu przypomina mi się bardzo udanie
    robiony przez Janka Muzykanta w Tatrach high-key na śniegu i mgle... Tu
    praktycznie cały czas jedna melodia - jakaś katarynka w kółko wygrywa tę
    samą skoczną kołomyjkę ... ;-)"

    Żeby nie było, że nie ostrzegałem! ;)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2014-10-01 08:19:48
    Temat: Re: ZDJĘCIA: Babia Góra
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2014-10-01 o 00:01, Tomasz Worek pisze:

    > po łomocie jaki dostałem jakiś czas temu na grupie za zdjęcia z Kasprowego,
    postanowiłem wziąć na warsztat coś o wiele bardziej oryginalnego ;)

    Tu przynajmniej wszedłeś na własnych nogach ;)

    > http://www.tomaszworek.com/galeria-powrot_na_babia_g
    ore--pl-44.html

    Bardzo przyzwoite landszafty, ale jakbyś pokazał 2-3 to robiłyby większe
    wrażenie. A tak - kilka minimalnie różniących się ujęć robionych w
    kierunku Policy powoduje nerwowe klikanie w "następny".

    --
    bans

  • 3. Data: 2014-10-01 08:40:35
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Żeby nie było, że nie ostrzegałem! ;)
    >
    > Pozdrawiam, Tomasz

    fajne na tapete pulpitu ale ja chce 4k

  • 4. Data: 2014-10-02 12:11:28
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-01 o 00:01, Tomasz Worek pisze:
    > Cześć Wszystkim, po łomocie jaki dostałem jakiś czas temu na grupie
    > za zdjęcia z Kasprowego, postanowiłem wziąć na warsztat coś o wiele
    > bardziej oryginalnego ;)

    Witaj w klubie :-)
    Ja pokazałem jedno a dostałem łomot jak za całą galerię :-D Do tej pory
    mi to wypominają niektórzy, taki to wstrząs wywołało :-D

    Jednakże łomot wnosi więcej niż przesłodzone opinie więc więcej to wnosi
    w samoedukację :-)

    Jeśli chodzi o moje zdanie - świetne miejsce, jednakże wszystkie ujęcia
    są takie same. Przy jednym zdjęciu bym się zatrzymał. Kolejne wywołują u
    mnie efekt de'ja'vu.

  • 5. Data: 2014-10-02 14:08:10
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Tomasz Worek" <t...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    ps.com...
[...]

    A ja tylko pseudo"HDRy" widzę....

  • 6. Data: 2014-10-02 19:06:31
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu środa, 1 października 2014 08:19:48 UTC+2 użytkownik bans napisał:

    > Tu przynajmniej wszedłeś na własnych nogach ;)

    I do tego po ciemku przy padającym deszczu :) Ale było warto :)

    > Bardzo przyzwoite landszafty, ale jakbyś pokazał 2-3 to robiłyby większe
    > wrażenie. A tak - kilka minimalnie różniących się ujęć robionych w
    > kierunku Policy powoduje nerwowe klikanie w "następny".

    Ech, odwieczny dylemat, które zdjęcia wybrać z zasobów i pokazać...

    Gdy patrzę na to chłodnym okiem, to rzeczywiście musze przyznać, że kilka zdjęć jest
    troche zbyt do siebie (1-2, 4-5-6 oraz 9-10), ale z drugiej strony każde
    troszeczkęczymś się wyróżnia, stąd moje dylematy.

    Jednak uwaga słuszna, musze być bardziej bezlitosny w ostatecznym doborze nastepnym
    razem.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 7. Data: 2014-10-02 19:10:00
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 12:11:28 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > mi to wypominają niektórzy, taki to wstrząs wywołało :-D
    >
    > Jednakże łomot wnosi więcej niż przesłodzone opinie więc więcej to wnosi

    Ta grupa to chyba jedyne miejsce, gdzie ludzie "walą prosto z mostu" to co myślą i sa
    brutalnie szczerzy, dlatego lubie tu pokazywać swoje zdjęcia.

    > Jeśli chodzi o moje zdanie - świetne miejsce, jednakże wszystkie ujęcia
    > są takie same. Przy jednym zdjęciu bym się zatrzymał. Kolejne wywołują u
    > mnie efekt de'ja'vu.

    Taaaa... Kolega bans ma ten sam zarzut. Cóż, czasem za bardzo człowiek kieruje się
    emocjami, tym razem zabrakło mi trochę spokoju przy ostatecznej selekcji.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 8. Data: 2014-10-02 19:14:29
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 14:08:10 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:

    > A ja tylko pseudo"HDRy" widzę....

    Nie nazwałbym tego akurat pseudo"HDRem"... użyłem techniki znacznie starszej niż hdry
    - szarej połówki. No, powiedzmy, że to taki analogowy hdr ;)

    Efekt finalny (skompresowana dynamika ze szczegółami w cieniach i światłach) to
    element mojego obecnego stylu, moze za jakiś czas mi się znudzi, a poza tym
    ostrzegałem, że będzie "Mnóstwo słodyczy, cukru, ujutnego miodu" ;)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 9. Data: 2014-10-02 19:47:04
    Od: Marek <2...@g...com>

    Tomasz Worek napisał:

    > Żeby nie było, że nie ostrzegałem! ;)

    OK. To fair. Choć - mimo ostrzeżenia - w pierwszym odruchu chciałem poprzestać na
    tym, co zobaczyłem na stronie zbiorczej albumu, bo oglądanie każdej z tych papuzich
    fotek osobno wydawało się gwałtem na pamięci. Rzecz w tym, że widoczki z Babiej Góry
    "rano, wieczór i w południe" oraz całorocznie oglądam dość często w realu. Babia Góra
    (i świat wokół) tak nie wygląda. Choć czasem oczywiście stać ją na fajerwerki w
    kosmicznym stylu: http://tiny.pl/q68lx .
    Dłubiąc przy suwakach, stworzyłeś coś w stylu wirtualneego planu do romantycznego
    epizodu w siódmej części Gwiezdnych Wojen. Ja rozumiem... fotografia kreatywna...
    fascynacja kiczem i potencjałem programów do edycji obrazu... ale chciałoby się też
    zobaczyć coś z klimatu tego miejsca.
    Czasem patrzę na kobietę w ostrym makijażu i zastanawiam się, jak ona naprawdę
    wygląda. Tu można postawić podobne pytanie. Przecież makijaż ma poprawić naturalną
    urodę, a nie malować nową twarz.
    Żeby nie było, że tylko krytykuję - narobiłeś się, więc efekt wyszedł lepiej niż w
    trybie "dramatycznym" współczesnego kompaktu. Jak Shazza na tle Kosmokwaków (to stare
    gwiazdy programu Disco Relax w Polsacie) ;). Choć np. fotka 7 jest tak przedłubana,
    że robi wrażenie dwóch różnych zdjęć jedno nad drugim. Ale za to 9 wygląda w miarę
    naturalnie, niemal bez efektu "nocodnia".

    I dodam jeszcze, że dla takich wątków jak Twój, wciąż widzę sens zaglądania na tę
    grupę. Bo grupa o fotografii, ale bez fotografii, to trochę dziwny twór :). Fajnie,
    że się nie przejmujesz krytycznymi uwagami i "robisz swoje".

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-10-02 21:22:34
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-02 19:10, Tomasz Worek pisze:

    > Taaaa... Kolega bans ma ten sam zarzut. Cóż, czasem za bardzo człowiek kieruje się
    emocjami, tym razem zabrakło mi trochę spokoju przy ostatecznej selekcji.

    > Pozdrawiam, Tomasz

    Nuda ;)

    Ja myślę, że nie o selekcję ostateczną chodzi.
    Mnie to wygląda na to, że zaczynasz popadać w rutynę.
    Kompozycja po przekątnej z LD do PD.

    Pociesz się, że ja u siebie podobną tendencję zauważyłem,
    choć zupełnie inne landszafty robię.

    Zebrałem kiedyś swoje zdjęcia z kilku lat w jeden katalog
    i obejrzane "jednocześnie" są do siebie bardzo podobne.

    Nie wiem jak to leczyć.

    JD