  • 21. Data: 2014-10-13 15:58:17
    Temat: Re: ZDJĘCIA: Babia Góra
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 19:47:04 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > I dodam jeszcze, że dla takich wątków jak Twój, wciąż widzę sens zaglądania na tę
    grupę. Bo grupa o fotografii, ale bez fotografii, to trochę dziwny twór :). Fajnie,
    że się nie przejmujesz krytycznymi uwagami i "robisz swoje".

    Dzięki, bedę pomagał utrzymać grupę przy życiu w takim razie. Mnie się podoba, ze to
    jedyne miejsce gdzie konstruktywnie okładają po łbie :)

    A fotka z Babiej super, zazdroszczę światła i warunków :) No i kompozycja też niczego
    sobie :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 22. Data: 2014-10-13 16:08:56
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 21:22:34 UTC+2 użytkownik JD napisał:
    > Ja myślę, że nie o selekcję ostateczną chodzi.
    > Mnie to wygląda na to, że zaczynasz popadać w rutynę.
    > Kompozycja po przekątnej z LD do PD.
    >
    > Pociesz się, że ja u siebie podobną tendencję zauważyłem,
    > choć zupełnie inne landszafty robię.
    >
    > Zebrałem kiedyś swoje zdjęcia z kilku lat w jeden katalog
    > i obejrzane "jednocześnie" są do siebie bardzo podobne.
    >
    > Nie wiem jak to leczyć.

    Chmmm, to co piszesz o rutynie trochę mnie niepokoi... szczególnie, ę kolega XX YY
    pisze "Zdjecia sa w okresonej stylistyce , juz od pewnego czasu takiej samej.".

    Ciężko za każdym razem wymyślić coś nowego, co jednocześnie będzie dobre i będzie
    spójne z resztą. Jak tak patrze na kolejkę galerii, które czekają na
    posortowanie/selekcję to czuję, że ten zarzut się będzie pojawiał jeszcze.

    Jak cos takiego przezwyciężyć, ja też nie mam pojecia, ale świadomość problemu to już
    coś. Powinno dopingować do szukania np. jakiejś oryginalnej kompozycji itp. itd.

    Zobaczymy za jakiś czas.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 23. Data: 2014-10-13 17:00:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Montag, 13. Oktober 2014 16:08:56 UTC+2 schrieb Tomasz Worek:

    > Chmmm, to co piszesz o rutynie trochę mnie niepokoi... szczególnie, ę kolega XX YY
    pisze "Zdjecia sa w okresonej stylistyce , juz od pewnego czasu takiej samej.".

    to nie jest wypowiedziane w sensie pejoratywnym. Tak jest, to jest stwierdzenie faktu
    obiektywnego.
    Sam wielki , jeden z wiekszych geniuszy 20 wieku Picasso w swoim dlugim okresie
    tworczosci mial tylko 3 roniace sie okresy stylistyczny - niebieski , rozowy i
    kubizm.
    Nic na sile , niczego sie nie uda zmienic wbrew sobie.
    Tzeba robic swoje a gdzies sie wyladuje. gdzie ? - nikt nie ma pojecia.
    Doswiadczenie nas zmienia . Kazda praca to jedno doswiadczenie wiecej, to jakas tam
    przemiana . Krok po kroczku gdzies sie dojdzie- do swojego celu.

  • 24. Data: 2014-10-13 20:48:09
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-13 16:08, Tomasz Worek pisze:

> [...]
    już coś. Powinno dopingować do szukania np. jakiejś oryginalnej kompozycji itp. itd.

    Mamy właśnie polską "Złotą jesień"
    Proponuję eksperyment. Domyślam się, że mieszkasz w mieście,
    a w góry jeździsz. To przejdź się dookoła swojego osiedla
    i sfotografuj jesień w mieście.
    Może odświeżyć spojrzenie :)

    JD