  • 11. Data: 2016-04-26 23:30:00
    Temat: Re: Za szybko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czasem znaki z ograniczeniem prędkości mają sens.
    >Nie oglądać przy dzieciach z włączonymi głośnikami :)
    >https://www.youtube.com/watch?v=RptHDDGAJs8&feature
    =youtu.be&t=84

    Ale gdzie tam jest ograniczenie ?
    Takie ogolne ?
    Ono dziala tez na suchej prostej, i tyle sensu zostalo :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-04-27 01:23:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 26 Apr 2016 23:30:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    e=youtu.be&t=84

    > Ale gdzie tam jest ograniczenie ?
    > Takie ogolne ?

    70

    > Ono dziala tez na suchej prostej, i tyle sensu zostalo :-)

    No tam akurat całą droga to zakręt w zakręt, ale faktycznie po mokrym
    pewnie dałoby się z x2, a po suchym może i x3, no może poza jednym
    najostrzejszym łukiem. Ale to już też tak bardziej ryzykownie.

  • 13. Data: 2016-05-02 18:33:40
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 23 Apr 2016 11:34:23 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Czyżby Słowackiego w Gdańsku?

    To jest to samo miejsce?

    https://youtu.be/nsfoEyTTbCM?t=7m37s

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2016-05-02 19:07:54
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 02 May 2016 18:33:40 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > To jest to samo miejsce?
    >
    > https://youtu.be/nsfoEyTTbCM?t=7m37s

    Tak, chyba jeden zakręt wcześniej. Bumy ta ulica zjada jak moje dzieciaki
    M&Msy :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek