  • 1. Data: 2016-04-23 10:38:24
    Temat: Za szybko
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    Czasem znaki z ograniczeniem prędkości mają sens.
    Nie oglądać przy dzieciach z włączonymi głośnikami :)
    https://www.youtube.com/watch?v=RptHDDGAJs8&feature=
    youtu.be&t=84

  • 2. Data: 2016-04-23 11:34:23
    Temat: Re: Za szybko
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2016 10:38:24 +0200, spider napisał(a):

    > Czasem znaki z ograniczeniem prędkości mają sens.
    > Nie oglądać przy dzieciach z włączonymi głośnikami :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=RptHDDGAJs8&feature=
    youtu.be&t=84

    Czyżby Słowackiego w Gdańsku? Statystycznie tam takich klientów jest chyba
    więcej niż jeden dziennie. Przy obowiązkowym 70 km/h nawet po deszczu można
    to przejechać dłubiąc w nosie. Ale zawsze się trafi szybki i bezpieczny, na
    którego rzucą się barierki.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2016-04-23 16:18:24
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-04-23 o 11:34, P.B. pisze:

> [...]
    > to przejechać dłubiąc w nosie. Ale zawsze się trafi szybki i bezpieczny, na

    Dokładnie :)
    Szczególnie właśnie ostatnie zakręty jadąc w dół. Miszcze widząc, że
    kolejny zakręt jest ciaśniejszy ujmują gaz, albo wręcz hamują jeszcze na
    poprzednim łuku. A jak jeszcze jest wilgotno i tnie taki zakręty
    przejeżdżając przez białe linie, to tył zaczyna wychodzić na zewnątrz i
    trzeba wymieniać barierki.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2016-04-23 16:56:57
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 10:38:24 UTC+2 użytkownik spider napisał:
    > Czasem znaki z ograniczeniem prędkości mają sens.
    > Nie oglądać przy dzieciach z włączonymi głośnikami :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=RptHDDGAJs8&feature=
    youtu.be&t=84

    Tak kończą zwolennicy zakładania lepszych opon na przód. Na co dzień jest spoko, a w
    krytycznej chwili tył gdzieś odjeżdża i jest wielkie zdziwienie.

  • 5. Data: 2016-04-23 17:10:53
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-04-23 o 16:56, Przemyslaw P. pisze:
    youtu.be&t=84

    > Tak kończą zwolennicy zakładania lepszych opon na przód. Na co dzień jest spoko, a
    w krytycznej chwili tył gdzieś odjeżdża i jest wielkie zdziwienie.

    Ale w tych warunkach to chyba głębokość bieżnika nie miała znaczenia,
    bardziej może wiek opony i jej przyczepność na mokrym, może miał Dębicę
    Passio :)

  • 6. Data: 2016-04-24 15:13:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2016 o 10:38 spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> pisze:

    > Czasem znaki z ograniczeniem prędkości mają sens.
    > Nie oglądać przy dzieciach z włączonymi głośnikami :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=RptHDDGAJs8&feature=
    youtu.be&t=84

    100% kolizji z tego filmiku było do uniknięcia. Jak ktoś dużo jeździ to ma
    co dziennie takie "incydenty". Wystarczy obserwować lusterka i otoczenie o
    nie potrzeba żadnego "kurwa".
    Najbardziej dobijają mnie sytuacje, w których "kierownik" ma czas na
    naciśniecie klaksonu i wykrzyczenia "kurwa" a nie zdąży depnąć na hamulec:
    celowo, duma nie pozwala, choroba psychiczna?

    TG

  • 7. Data: 2016-04-24 17:10:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 24.04.2016 15:13, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > naciśniecie klaksonu i wykrzyczenia "kurwa" a nie zdąży depnąć na
    > hamulec: celowo, duma nie pozwala, choroba psychiczna?

    Różnie - czasem po prostu duma i ego, czasem po prostu brak umiejetności
    przewidywania (wiem, ze ty czy prawdopodobnie większość grupowiczów
    pewne rzeczy dostrzega i przewiduje z automatu, ale my jesteśmy poniekąd
    elitą;), a czasem to tylko na filmie wygląda banalnie do uniknięcia, bo
    po pierwsze wiesz że coś się stanie i dwa czy trzy razy oglądasz, więc
    doskonale wiesz co i w której milisekundzie zrobić, żeby kolizji uniknąć:P

    Reasumując

    1 - Głupi i głupszy,
    2 - jednak nieprawdą jest że 99% kierowców jeździ lepiej niż średnia,
    3 - życie to nie film;)

    Shrek

  • 8. Data: 2016-04-24 19:08:31
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 24 Apr 2016 15:13:33 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >100% kolizji z tego filmiku było do uniknięcia.

    Kolejny superman :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2016-04-25 23:36:23
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-04-24 15:13, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    youtu.be&t=84

    > 100% kolizji z tego filmiku było do uniknięcia.

    pierwsza tez? :>

  • 10. Data: 2016-04-26 20:21:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2016 o 23:36 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze: