  • 11. Data: 2014-09-16 19:27:23
    Temat: Re: Zagadka braku vreg w kości....
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Wciskanie do układu o dużej skali integracji na siłę liniowego
    > regulatora to nie jest dobry pomysł. Nawet przy małych mocach. To są
    > całkowicie różne technologie wykonywania struktury.
    Eee tam opowiadasz, intel w najnowszym procku do laptopów upchał cały
    zasilacz który z 12V robi chyba 4 jak nie więcej napięć, nawet jeden
    jest liniowy dla trybu o najniższym poborze energii, cewki schował w
    laminacie do którego lutowany jest procek.
    I żeby nie było że to kilka wat, procek ma tpd 104W, a zasila jądro
    nap około 1V.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 12. Data: 2014-09-16 19:35:45
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 2014-09-16 19:27, janusz_k pisze:

> [...]
    > laminacie do którego lutowany jest procek.
    > I żeby nie było że to kilka wat, procek ma tpd 104W, a zasila jądro

    Procek do laptopa z TDP 104W? Jesteś pewny?

  • 13. Data: 2014-09-16 22:19:14
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-09-16 19:35, Zbych pisze:

    > Procek do laptopa z TDP 104W? Jesteś pewny?
    Oczywiście że nie :) pisałem z głowy a że ostatnio czytałem o dwóch
    nowych prockach intela to je lekko pomyliłem :)
    tpd tego laptopowego to 4 lub 4,5W a normalnego 140W
    o dziwo oba mają zasilacze w "środku" tak jak pisałem, laptopowy
    http://pclab.pl/art59461-2.html

    a tu zwykły
    http://pclab.pl/art58628-2.html

    cewki w laminacie, w laptopowym na dodatkowej płytce od dołu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 14. Data: 2014-09-17 00:22:46
    Od: s...@g...com

    użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    A rezystancja bondingu nie

    > jest zerowa,

    W attiny do pinow idzie po jednym zlotym drutku, a na zasilaniu juz po 2 drutki:) A
    zem se zrobil decapsulation.