  • 1. Data: 2016-05-30 16:54:18
    Temat: Zagotowany fon strach sie bać
    Od: pepe <p...@g...com>

    Mój całkiem nowy fonik miał dzisiaj objaw - niepokojący: odblokowałem
    ekran , włączyłem transmisję danych następnie sprawdziłem pocztę gmail,
    włączyłem internet, po chwili przeglądania 2 -3 zwykłych stron dostałem
    powiadomienie na belce że internet zużywa dużo energii.

    Wyłączyłem internet i transmisję danych a telefon wsadziłem do kieszeni.

    Za chwilę dosłownie parzył, czułem jaki jest gorący w kieszeni jak
    piekarnik. Szybko wyłączyłem telefon i włączyłem ponownie i wszystko
    było OK.

    W ciągu paru minut ubyło z 92% na 82% naładowania.

    bać się czy nie bać? fon to P8 Lite prawie nówka salonowa w stanie
    fabrycznym, nic nie instalowane. Czytałem o pożarach fonów ale ...

  • 2. Data: 2016-05-30 19:00:38
    Temat: Re: Zagotowany fon strach sie bać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pepe" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Za chwilę dosłownie parzył, czułem jaki jest gorący w kieszeni jak
    >piekarnik. Szybko wyłączyłem telefon i włączyłem ponownie i wszystko

    W takim samsungu to normalne, ze telefon jest goracy.
    Moze nie parzy ... ale to przez obudowe, ciekawe ile jest w srodku.

    No i nie wiadomo czemu tak - internet, procesor, procesor graficzny

    >bać się czy nie bać? fon to P8 Lite prawie nówka salonowa w stanie
    >fabrycznym, nic nie instalowane. Czytałem o pożarach fonów ale ...

    Zobacz ile tego internetu pociagnal - moze jakis update wiekszy
    sciagal.

    J.

  • 3. Data: 2016-05-31 10:32:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-30 o 19:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "pepe" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > W takim samsungu to normalne, ze telefon jest goracy.

    Nawet bardzo:

    https://www.dropbox.com/s/dl15eyewtsak5n4/IMG_0625.j
    pg?dl=0

    U znajomego w DE, dodam że telefon dało się naprawić :)

    > Moze nie parzy ... ale to przez obudowe, ciekawe ile jest w srodku.
    >
    > No i nie wiadomo czemu tak - internet, procesor, procesor graficzny ...

    > Zobacz ile tego internetu pociagnal - moze jakis update wiekszy sciagal.

    Do P8 Lite ostatnio pokazał się Android 6.x więc może po prostu się
    zaktualizowało.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl