  • 1. Data: 2016-05-29 23:47:56
    Temat: Ktos kiedys tutaj pytal jak dostac sie do telefonu z uszkodzonym digitizerem
    Od: atm <...@v...pl>

    http://android.com.pl/news/65103-poradnikfilm-jak-do
    stac-sie-do-smartfonu-z-niedzialajacym-panelem-dotyk
    owym/

  • 2. Data: 2016-05-30 08:11:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 29 May 2016 23:47:56 +0200, atm <...@v...pl> wrote:
    > http://android.com.pl/news/65103-poradnikfilm-jak-do
    stac-sie-do-smartfonu-z-niedzialajacym-panelem-dotyk
    owym/

    No i co w tym dziwnego, że do androida można podłączyć mysz??
    Przecież ta możliwość była od samego początku i jest tak naturalną
    konsekwencją każdego interfejsu opartego na pointerze. Widać dla
    autora tego artykułu też jest zaskakujące skoro użył wielokropka.
    Ciekawe czy odkryją też ze zdziwieniem, ze można podłączyć również
    klawiaturę, dysk zewnętrzny, odtwarzacz/nagrywarkę cd/dvd, sieć
    ethernet, drukarkę, skaner czy zewnętrzny modem gsm.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-05-30 09:49:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.05.2016 o 08:11, Marek pisze:
> [...]
    > każdego interfejsu opartego na pointerze. Widać dla autora tego artykułu
    > też jest zaskakujące skoro użył wielokropka.

    jemu chyba kopara opadła bo zadziałało bez sterowników.

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-05-30 10:10:07
    Temat: Re: Ktos kiedys tutaj pytal jak dostac sie do telefonu z uszkodzonym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >konsekwencją każdego interfejsu opartego na pointerze. Widać dla
    >autora tego artykułu też jest zaskakujące skoro użył wielokropka.

    Pointer pointerem, ale obsluga myszy przez system juz taka oczywista
    nie jest.
    Co prawda w dobie USB obsluga urzadzen typu HID powinna byc standardem
    ale jak widac najpierw trzeba miec USB OTG.

    >Ciekawe czy odkryją też ze zdziwieniem, ze można podłączyć również
    >klawiaturę, dysk zewnętrzny, odtwarzacz/nagrywarkę cd/dvd, sieć
    >ethernet, drukarkę, skaner czy zewnętrzny modem gsm.

    Hm, te z ostatniej linijki mozna ?
    Czy odwieczny problem sterownikow ?

    Nagrywarke ... sterowniki moze i ma, ale czy program nagrywajacy i
    obsluga tych filesystemow jest ?

    O ile pamietam, to jakis pakiet drukowania mi sie na telefonie
    regularnie updatuje, wiec przynajmniej niektore drukarki moga byc.
    I niekoniecznie przez USB - mozna i po wifi sie polaczyc.
    Cos sie w drukarkach zmienilo i windows laczy sie teraz chetnie przez
    "usluge", moze i Android potrafi.

    J.

  • 5. Data: 2016-05-30 10:51:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 30.05.2016 08:11, Marek wrote:
> [...]
    > klawiaturę, dysk zewnętrzny, odtwarzacz/nagrywarkę cd/dvd, sieć
    > ethernet, drukarkę, skaner czy zewnętrzny modem gsm.

    Coz Ci na to moge powiedziec...moze popytaj znajomych i osoby z rodziny
    jak dostalyby sie do swoich danych gdyby przestal dzialac digitizer
    (zakladajac, ze te osoby nie nosza flanelowych koszul w kratke ;)).