  • 1. Data: 2013-12-27 13:28:37
    Temat: Zagramaniczne sluchawki CDMA, a karta RIM ze Sferii.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czy próbował ktoś z powodzeniem wkładać kartę RIM ze Sferii do jakiegoś
    hamerykańskiego/wszechświatowego telefonu obsługującego
    pasmo CDMA?
    Plotka głosi, że działa, ale osobiście nie próbowałem.
    W szczególności interesuje mnie słuchawka Dual SIM obsługująca jednocześnie i nasze
    pasma GSM i CDMA (są takie, w tym coraz większa
    oferta prosto z Azji, ale wybór będzie zapewne bardzo wąski, przykładowo z uwagi na
    standardowy rozmiar karty RIM ze Sferii i
    przechodzenie na gniazda mikroSIM w telefonach).
    Noszenie ze sobą tylko jednego telefonu obsługujacego i GSM i Sferię byłoby czasem
    ulgą dla kieszeni.

  • 2. Data: 2013-12-28 11:46:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2013-12-27 13:28, 666 pisze:
> [...]
    > gniazda mikroSIM w telefonach).
    > Noszenie ze sobą tylko jednego telefonu obsługujacego i GSM i Sferię

    W Sferii testowano swojego czasu takie terminale, ale z jakiś powodów
    zrezygnowano.
    Teraz to już po herbacie. Nie sądzę, żeby Sferia "telefoniczna"
    doczekała końca następnego roku. A już na pewno nie w CDMA.

  • 3. Data: 2014-01-06 00:34:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    (...)
    > Teraz to już po herbacie. Nie sądzę, żeby Sferia "telefoniczna" doczekała
    > końca następnego roku. A już na pewno nie w CDMA.

    Ale, wyrywać połączenia, pod pretekstem "przekroczenia dozwolonego zasięgu",
    czy co tam pie*.*lą w komunikacie, bo śmiałem słuchawkę dzwoniącą wyjąć z
    lewej kieszeni podstawiając do prawego ucha, cały czas siedząc na krześle
    przy stole, palcując w laptopa... Razem śjakieś 70-80 cm... Nawet na siku
    nie odszedłem, a po kilkunastu minutach kilkakrotnie mi 3 razy piknęło w
    słuchawce, aż wreszcie wywaliło... Ja im się przypomnę :P
    BTW. Obiło mi się o uszy, że Ukraińcy mają u siebie CDMA takie, jak Sferia
    (CDMA2000)... Testował może ktoś, czy na telefonie Sferiowym pokazuje się
    cokolwiek? Czy próba nawiązania połączenia wywołała jakąkolwiek reakcje
    aparatu, czy cały czas wyświetli "brak usługi"? Albo może ukraiński aparat,
    czy w jakikolwiek sposób zareaguje na sygnał Sferii? (jeśli to taki z karą
    RUIM, to spodziewam się, że zauważy muchy latające w eterze) :) Choćby
    skończyło się to na zauważeniu jego obecności a dalej nic...?
    BTW2, ważniejsze - nie pamiętam, na jak długo przed zakończeniem świadczenia
    usług, muszą powiadomić o takim zamiarze? Przeniosłbym na jakiś czas numer
    do UPC, odpaliłbym sekretarkę, zeby dzwoniono mi na komórkę.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.