  • 1. Data: 2013-12-17 18:01:50
    Temat: reklamy nowość...
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    do tej pory dzwonili do mnie na stacjonarny z reklamami, podejrzewam, że
    numery brali z książki...

    a dziś zadzwonili na komórkę... pytanie, czy mój numer został "sprzedany"?

  • 2. Data: 2013-12-17 19:44:02
    Temat: Re: reklamy nowo?ć...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 Dec 2013 18:01:50 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >do tej pory dzwonili do mnie na stacjonarny z reklamami, podejrzewam, że
    >numery brali z książki...
    >
    >a dziś zadzwonili na komórkę... pytanie, czy mój numer został "sprzedany"?
    Nie. Twój numer jest jedną z liczb 9 cyfrowych z przedziału:
    000 000 000 - 999 999 999

    WAM

  • 3. Data: 2013-12-18 13:24:27
    Temat: Re: reklamy nowość...
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    NTG.

    -----

  • 4. Data: 2013-12-18 23:32:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości
    >do tej pory dzwonili do mnie na stacjonarny z reklamami, podejrzewam,
    >że numery brali z książki...
    >a dziś zadzwonili na komórkę... pytanie, czy mój numer został
    >"sprzedany"?

    No wiesz, MTR spadl do 3 gr/min, wiec czemu nie dzwonic na komorki ?

    A przy dobrej organizacji mozna sie zalapac na "darmowe w sieci".

    J.

  • 5. Data: 2013-12-22 16:47:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t...@4...com
    *WAM* napisał(-a):

    > Nie. Twój numer jest jedną z liczb 9 cyfrowych z przedziału:
    > 000 000 000 - 999 999 999

    Jest szansa, że przebiją się takie reklamy na komórki VIP-ów ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-12-22 17:21:25
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t...@4...com

    > Jest szansa, że przebiją się takie reklamy na komórki VIP-ów ;)

    ... i pójdzie w świat jakaś tajna komórka Pana Prezydenta, czy jakiegoś
    ministra :P
    Albo "świat" przyjdzie do telemarketera :P I będzie "w smutnym kolorze
    blue"... Albo i w czarnym, jak się oficjel fqrvi :P
    Chyba, że Pan Prezes oznajmi "Spieprzaj dziadu" :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.