  • 1. Data: 2017-11-15 21:02:55
    Temat: Zakaz wjazdu na google maps
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W weekend chce pojechać do Warszawy z Krakowa.
    Właczam googla i wyskakuje mi trasa:
    http://tiny.pl/glrmb
    I na mapie w okolicach Jędrzejowa wyskakuje znak zakaz wjazdu.

    O co chodzi?

  • 2. Data: 2017-11-15 21:17:44
    Temat: Re: Zakaz wjazdu na google maps
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-15 o 21:02, Bolko pisze:

    > W weekend chce pojechać do Warszawy z Krakowa.
    > Właczam googla i wyskakuje mi trasa:
    > http://tiny.pl/glrmb
    > I na mapie w okolicach Jędrzejowa wyskakuje znak zakaz wjazdu.
    >
    > O co chodzi?

    Powiększ sobie zanim zadasz takie pytanie na forum.
    T.

  • 3. Data: 2017-11-15 21:21:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-11-15 o 21:17, T. pisze:

    > Powiększ sobie zanim zadasz takie pytanie na forum.
    Dobrze, że pyta. :-)
    Bo umarłbym w niewiedzy.

    Robert

  • 4. Data: 2017-11-15 22:25:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Dobrze, że pyta. :-)
    > Bo umarłbym w niewiedzy.
    >
    > Robert
    Generalnie to i tak trzeba uważać, bo w tych mapach też są błędy. No i
    nie zawsze uwzględniają od pierwszego dnia nowe odcinki dróg. Ja
    sprawdzam poza googlami także na Targeo - jest w miarę aktualna i można
    zobaczyć różne warianty tras, także z uwzględnieniem korków w
    konkretnych godzinach. I to jest bardzo dobre, bo w zależności od pory
    dnia może podpowiadać różne trasy. W googlach chyba nie ma możliwosci
    ustawienia dnia i godziny jazdy.
    T.

  • 5. Data: 2017-11-16 05:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > W googlach chyba nie ma możliwosci
    > ustawienia dnia i godziny jazdy.

    jest mozliwośc ustawienia godziny wyjazdu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 6. Data: 2017-11-16 06:55:20
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 15 listopada 2017 21:17:47 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Powiększ sobie zanim zadasz takie pytanie na forum.
    > T.

    Dziekuje :)
    Powiekszyłem wcześniej ale nie aż tak.

  • 7. Data: 2017-11-16 12:47:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-16 o 06:55, Bolko pisze:

    > Dziekuje :)
    > Powiekszyłem wcześniej ale nie aż tak.

    Tam są wciąż jakieś roboty i jazda jedną nitką albo wręcz prowizoryczną
    drogą. Przepustowość niby nie maleje, ale prędkość owszem tak. jak się
    komuś śpieszy to jedzie A4 i Gierkówką :-)
    Ale wcześniej A2 i A1, bo Gierkówka też w rozsypce. W sumie wychodzi
    prawie 100 km więcej, a czas podobny.
    Ps. 100 lat temu jechałem sobie na skróty - z Grójca przez Końskie i
    Włoszczową do Jędrzejowa. Trasa spokojna, żadnych Tirów i co ważne -
    korki przed Krakowem się omija (Miechów, Słomniki)... A jak ktoś lubi
    widoki to na samym końcu zamiast wprost na Kraków w Żarnowcu można
    skręcić na Wolbrom i ma się pięknie turystyczną trasę przez Skałę. :-)
    T.