  • 11. Data: 2015-02-24 15:00:04
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:mchuv3$te3$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

    > Wszystkie stare samochody ciężarowe i dostawcze na złom takoż.

    To dobrze, zarobią producenci samochodów.

    > O ile wzrosną ceny wszystkich towarów?

    A to już problem konsumentów. Nikt nie obiecywał, że będzie tanio. Wydatki
    marnotrawione przez państwo muszą być przecież jakoś zrównoważone w
    dochodach. Większe ceny, to więcej wpływów z VAT-u.
    Polacy muszą się w końcu nauczyć więcej zarabiać, żeby sprostać coraz
    większym podatkom i innym opłatom. Zresztą nie będzie to dla nas trudne.
    Mieszkamy przecież na jedynej Zielonej Wyspie pośród bezkresnego morza
    kryzysu w UE, nieprawdaż?
    Niemcy mają za to przerąbane. Mieli większe procentowo spowolnienie
    gospodarki niż w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2015-02-24 15:00:54
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nic dodać, nic ująć.

    Ja tylko dodam. PO zwyciezyla w demokratycznych wyborach. Wiadomo bylo
    co zrobia, bo juz rzadzili. Nie moge wiec pojac, jak posiadacze starych
    samochodow (a takich jest wiekszosc) glosowali na swoja szkode. Jak to
    jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do
    wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne
    pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2015-02-24 15:04:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

> [...]
    > wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne
    > pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

    nie ma to jak stary dziadek Korwin. Kradnie już w kolejnej partii.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-02-24 15:12:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobia, bo juz rzadzili. Nie moge wiec pojac, jak posiadacze starych
    > samochodow (a takich jest wiekszosc) glosowali na swoja szkode. Jak to

    Może są sknerami i nie chcieli kkupić nowych, a tak mają pretekst do wzięcia
    kredytu?

    > jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do
    > wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne
    > pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

    Jak widzisz większość jest nadal zadowolona, więc dlaczego masz problem z
    ich skłonnościami masochistycznymi? Ich wybór.
    Dostosuj się, ukradnij pierwszy milion i też bądź zadowolony. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-02-24 15:15:15
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > nie ma to jak stary dziadek Korwin.

    Well, chcialbym w wieku 76 lat byc w stanie obskoczyc 2 spotkania
    dziennie w roznych miejscach, w miedzyczasie machnac jakis felieton...

    > Kradnie już w kolejnej partii.

    Rozwiniesz?
    Niech zgadne, nie rozwiniesz.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2015-02-24 16:24:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > Well, chcialbym w wieku 76 lat byc w stanie obskoczyc 2 spotkania
    > dziennie w roznych miejscach, w miedzyczasie machnac jakis felieton...

    i opowiadać bajki jak to dzwonił do kontroli lo?ów by przekierować Ił co
    się rozbił w Warszawie nad morze

    > Rozwiniesz?
    > Niech zgadne, nie rozwiniesz.

    nie widziałeś i nie słyszałeś o tym, żę w kolejnych partiach ma zatargi
    ze skarbnikami bo uzywa kasy partyjnej jak własnej?

  • 17. Data: 2015-02-24 16:27:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 12:30, abn140 pisze:

> [...]
    > na koncu calego procesu ubijaja najbiedniejszych. tak czy owak takim czy
    > innym sposobem
    > , naokolo czy bezposrednio - zawsze w d4 dostaje najbiedniejszy.
    > juz 25 lat rzadza tu zwolennicy lewicy. socjalisci po prostu.
    > no to czego chcesz?
    > jak ich rozpoznac?
    > im wiecej w programie/czynach jest zwiekszania roli panstwa w gospodarce i
    > ogolnie zyciu spolecznym
    > tym bardziej dana partia jest lewicowa. takiego rozrozniania uczyl nas na 4
    > roku ekonomii profesor - juz niestety nie pamietam na jakim przedmiocie....

    Sugerujesz, że nie ma w Polsce partii innych niż lewicowe?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2015-02-24 16:36:50
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 24.02.2015 o 16:27 Marcin "Kenickie" Mydlak <m...@o...pl> pisze:

    > Sugerujesz, że nie ma w Polsce partii innych niż lewicowe?

    W Polsce są. W polskim sejmie nie ma.

    --
    SW3
    ----

  • 19. Data: 2015-02-24 17:00:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-24 o 16:36, SW3 pisze:

    > W Polsce są. W polskim sejmie nie ma.

    Dyskutował bym. Znam tylko jedną.
    Pozostałe to tylko z nazwy nie są.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-02-24 17:40:11
    Od: Juda Ben Hur <j...@o...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 09:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
> [...]

    brawo, oby tak dalej , jestem ZA

    co krok pełno wieśniaków napakowanych w stare dymiące rzęchy
    przyjeżdżają do miast - tylko smrodzą i zajmują miejsce

    "i tak każdego dnia wiocha się do miasta pcha"