  • 1. Data: 2015-02-21 19:25:23
    Temat: demontaz silnika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Daje sie to zrobic szybko

    https://www.youtube.com/watch?v=4AUArW1PXBU
    https://www.youtube.com/watch?v=pJHNjRlcZJQ

    Ale to chyba nie jest dopuszczalny sposob recyklingu ?

    J.

  • 2. Data: 2015-02-21 19:43:57
    Temat: Re: demontaz silnika
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    https://www.youtube.com/watch?v=4AUArW1PXBU
    https://www.youtube.com/watch?v=pJHNjRlcZJQ
    ---
    Tak się gasi, tak się gasi

    https://www.youtube.com/watch?v=tP8LNd-dp_w

  • 3. Data: 2015-02-22 09:03:14
    Od: Juda Ben Hur <j...@o...pl>

    W dniu 2015-02-21 o 19:25, J.F. pisze:

    > Daje sie to zrobic szybko
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=4AUArW1PXBU
    > https://www.youtube.com/watch?v=pJHNjRlcZJQ
    >

    > Ale to chyba nie jest dopuszczalny sposob recyklingu ?

    odkrywasz internet a tornister spakowany?

  • 4. Data: 2015-02-22 09:58:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Juda Ben Hur" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci grup
    a.pl...

    > odkrywasz internet a tornister spakowany?

    Sluchaj meteorze, Jarek jest na tej grupie tak dlugo, ze nie ma opcji, zeby
    jeszcze byl w stanie tornister nosic.
    Pewnie dluzej niz od kiedy Ty internet odkryles.

    Jak ktos wchodzi na nowa grupe, to wylatywanie na dzien dobry z pyskiem do
    starych wyjadaczy nie jest najlepszym pomyslem.
    Bo to tak, jakbys szedl w gosci i zaczynal od pyskowania do gospodarzy
    Zamiast tego mówi sie dzien dobry.
    PLONK WARNING !!!

  • 5. Data: 2015-02-22 12:08:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

> [...]
    > Bo to tak, jakbys szedl w gosci i zaczynal od pyskowania do
    > gospodarzy Zamiast tego mówi sie dzien dobry.

    Wow tęsknota za forumowymi pagonami. nick: Zdzihu, skąd: Dombrowa
    Gurnicza. rank: stary bywalec. Pomukł fafnaście razy.

    Na elektroda.pl zapraszamy :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 6. Data: 2015-02-22 13:08:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Juda,

    Sunday, February 22, 2015, 9:03:14 AM, you wrote:

    > W dniu 2015-02-21 o 19:25, J.F. pisze:

    [...]

    > odkrywasz internet a tornister spakowany?

    Z jakiej choinki się urwałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-02-22 13:09:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, February 22, 2015, 12:08:31 PM, you wrote:

    > Wow tęsknota za forumowymi pagonami. nick: Zdzihu, skąd: Dombrowa
    > Gurnicza. rank: stary bywalec. Pomukł fafnaście razy.
    > Na elektroda.pl zapraszamy :)

    Odezwał się kolejny sfrustrowany-zbanowany na Elektrodzie? Idź się
    pościskaj z identyfikatorem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-02-22 13:11:57
    Od: Juda Ben Hur <j...@o...pl>

> [...]

    > do starych wyjadaczy nie jest najlepszym pomyslem.
    > Bo to tak, jakbys szedl w gosci i zaczynal od pyskowania do gospodarzy

    jaki pysk, grzecznie napisałem, film stary jak świat

    a dzień dobry w usenecie to ja mówiłem z 15 lat temu

  • 9. Data: 2015-02-22 14:17:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Odezwał się kolejny sfrustrowany-zbanowany na Elektrodzie?

    Nie mogłem być zbanowany bo nie udzielałem się na dodzie elektrodzie :P

  • 10. Data: 2015-02-22 15:12:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-22 o 13:11, Juda Ben Hur pisze:
    > jaki pysk, grzecznie napisałem, film stary jak świat
    >
    > a dzień dobry w usenecie to ja mówiłem z 15 lat temu
    No widzisz jeden przegapił stary film, inny przegapił starego
    forumowicza. Takie życie.