  • 11. Data: 2019-11-04 18:47:09
    Temat: Re: Zakret idiotow Bielsko Biala
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 16:12, s...@g...com pisze:

    > 10/10
    >
    > I to jest prawidlowa odpowiedz.
    >
    > A tymczasem zeby jednak sie nie tlukli to jakies zwezenie ustawic?

    Zamknąć dopóki nie wybudują układu docelowego - jak być konsekwentnym to
    po całości. I co dalej 10/10?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-11-04 19:48:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.11.2019 o 12:46, J.F. pisze:
    >W sumie niegłupie;)

    >Przecież jest - na bramownicy z migającymi światłami.

    Nie ma - jest zwykly, jak w tysiacach innych miejsc ... nie wiadomo po
    co :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-11-04 20:01:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.11.2019 o 11:26, T. pisze:
    >>> https://www.tvn24.pl/krakow,50/krakowianin-filmuje-w
    ypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-ran
    nych,416727.html

    >Klasyczna rybka. Kontrujesz za późno i za mocno i w efekcie
    >wylatujesz. W przypadku zaketu zazwyczaj... do wewnątrz

    Moze i za pozno, ale czemu pod koniec luku ?

    J.

  • 14. Data: 2019-11-04 20:17:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://youtu.be/M2s6EXoBf18?t=3

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2019-11-04 20:18:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 20:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    ypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-ran
    nych,416727.html

    > Moze i za pozno, ale czemu pod koniec luku ?

    Bo wylatujesz zwykle przy trzeciej kontrze, a w tym czasie łuk się
    kończy;) Dlatego też zwykle do srodka:P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-11-04 23:28:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 20:17:31 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://youtu.be/M2s6EXoBf18?t=3

    Swiatla migaja, ale znak zwykly.
    Jak przed ... co drugim zakretem w kraju ?

    I przez to przed nczym juz nie ostrzega :-)

    J.

  • 17. Data: 2019-11-05 05:43:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 23:28, J.F. pisze:

    > Swiatla migaja, ale znak zwykly.

    A jakiego byś się spodziwał?

    > Jak przed ... co drugim zakretem w kraju ?

    Przed co drugim masz migające światła i bramownice ze znakami?

    > I przez to przed nczym juz nie ostrzega :-)

    To inna sprawa, że kierowcy w znaki nie wierzą i mają ku temu powody. No
    ale ten jest naprawdę wyjątkowo oznakowany.

    Może powinni dać rada i jak jest 7o to się wyświetla "ZWOLNIJ KURWA, BO
    SIĘ WYJEBIESZ!!!" Najlepiej migający:)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-11-05 10:19:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bałbym się jeździć z dziećmi.
    Co będzie gdy zapytają "Tata, a co to znaczy z-w-o-l-n-i-j??

    -----

  • 19. Data: 2019-11-05 10:50:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A jakiego byś się spodziwał?

    No takiego "naprawde ostry zakret" :-)

    >Przed co drugim masz migające światła i bramownice ze znakami?

    Bramownice sa czeste i nie dziwia.
    A migajace swiatla ... niewiele mowia.

    >To inna sprawa, że kierowcy w znaki nie wierzą i mają ku temu powody.
    > No ale ten jest naprawdę wyjątkowo oznakowany.

    W sposob kompletnie nieinformujacy ...

    >Może powinni dać rada i jak jest 7o to się wyświetla "ZWOLNIJ KURWA,
    >BO SIĘ WYJEBIESZ!!!" Najlepiej migający:)

    To by dotarlo :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-11-05 10:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Bałbym się jeździć z dziećmi.
    >Co będzie gdy zapytają "Tata, a co to znaczy z-w-o-l-n-i-j??

    To im wytlumaczysz, ze kurwa po łacinie to zakręt, i trzeba zmniejszyc
    predkosc :-)

    A swoja droga ... ciekawe co by mi sie dziecko nauczylo, gdy Hołek w
    Automapie najczesciej mi mówi "zwolnij" ...

    J.

    -----