  • 1. Data: 2010-11-06 23:22:23
    Temat: Zapach paliwa po wymianie pompy paliwa
    Od: przemekdln <p...@g...com>

    Wymieniono mi pompę paliwa w Oplu Corsie C 1.0. Zostałem uprzedzony,
    że przez jakiś czas będzie czuć paliwo w aucie. Pytanie jak długo to
    będzie trwać ? Czy po 100 km jest szansa, że zapach zniknie ?

  • 2. Data: 2010-11-07 10:35:48
    Temat: Re: Zapach paliwa po wymianie pompy paliwa
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "przemekdln" <p...@g...com> napisał
    > Wymieniono mi pompę paliwa w Oplu Corsie C 1.0. Zostałem uprzedzony,
    > że przez jakiś czas będzie czuć paliwo w aucie. Pytanie jak długo to
    > będzie trwać ? Czy po 100 km jest szansa, że zapach zniknie ?

    Też miałem wymienianą pompę w Corsie C. Paliwem nie jechało ani po wymianie
    ani później. Sądzę, że nachlapali przy wyciąganiu pod tylną kanapą i tyle.
    Wywietrzy się.

    pozdr
    lublex