  • 1. Data: 2010-11-06 21:21:14
    Temat: [DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Ciekawią mnie opinie na temat takiej sytuacji drogowej jaka
    miała miejsce w Warszawie na ul. Wiśniowej.
    Młody kierowca Skody, mając ograniczone pole widzenia źle
    zaparkowanymi samochodami wyjechał na nadjeżdżającego Opla.

    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6399,0,1,0,0-Stłuczk
    a_na_Wiśniowej.html

    Standardowo wina spadnie pewnie na wyjeżdżającego i
    włączającego się do ruchu, jednak mam wrażenie, że pośrednio
    powodem wypadku są źle zaparkowane pojazdy.

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-11-06 21:48:57
    Temat: Re: [DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-06 21:21, Szuwaks pisze:

    > Standardowo wina spadnie pewnie na wyjeżdżającego i włączającego się do
    > ruchu, jednak mam wrażenie, że pośrednio powodem wypadku są źle
    > zaparkowane pojazdy.

    Dokladnie, ale pewnie rozejdzie się im po kościach bo dla policji winny
    będzie tylko i wyłącznie kierowca skody. Tak im prościej, bo kto by się
    tam jakoś angażował w stłuczkę...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2010-11-06 22:22:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 21:48:57 +0100, DoQ wrote:

    >Dokladnie, ale pewnie rozejdzie się im po kościach bo dla policji winny
    >będzie tylko i wyłącznie kierowca skody. Tak im prościej, bo kto by się
    >tam jakoś angażował w stłuczkę...

    Ustawa jasno przeciez mowi - skoro nie ma dostatecznej widocznosci, to
    powinien sobie zapewnic pomoc innej osoby.

    J.

  • 4. Data: 2010-11-06 22:30:51
    Temat: Re: [DC] Stłuczka na Wi?niowej - gdzie wina?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-06 22:22, J.F. pisze:

    > Ustawa jasno przeciez mowi - skoro nie ma dostatecznej widocznosci, to
    > powinien sobie zapewnic pomoc innej osoby.

    Tylko ze ktos powinien się zastanowić dlaczego tej widoczności nie bylo
    w miejscu gdzie być powinna.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 5. Data: 2010-11-06 22:47:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 22:30:51 +0100, DoQ wrote:

    >Tylko ze ktos powinien się zastanowić dlaczego tej widoczności nie bylo
    >w miejscu gdzie być powinna.

    To jest osobna sprawa godna byc moze paru mandatow.

    A sytuacja byla jaka byla - pan kierowca wyjechal nie zachowawszy
    stosownej ostroznosci.

    J.

  • 6. Data: 2010-11-06 22:48:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-06 22:47, J.F. pisze:

    > A sytuacja byla jaka byla - pan kierowca wyjechal nie zachowawszy
    > stosownej ostroznosci.

    Czy napisałem gdzieś że był bez winy?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2010-11-07 00:31:57
    Od: <s...@a...pl>

    > Standardowo wina spadnie pewnie na wyjeżdżającego i włączającego się do ruchu,
    > jednak mam wrażenie, że pośrednio powodem wypadku są źle zaparkowane pojazdy.

    A tu kto winny?
    www.goldap.info/wszystko/na-sygnale/4826
    Wyjeżdżajacy z podporządkowanej czy wyprzedajacy na skrzyżowaniu i przejściu?
    Policja orzekła jednoznacznie - włączasz się do ruchu, masz mieś oczy dokoła
    głowy. Winny kolizji jest gość wyjeżdzajacy z podporządkowanej.

  • 8. Data: 2010-11-07 01:00:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 21:21:14 +0100, Szuwaks napisał(a):

> [...]
    > włączającego się do ruchu, jednak mam wrażenie, że pośrednio
    > powodem wypadku są źle zaparkowane pojazdy.

    Zasada numer jeden:
    NIE WIDZĘ - NIE JADĘ!

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2010-11-07 01:24:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Zasada numer jeden:
    > NIE WIDZĘ - NIE JADĘ!

    Niestety dla niektórych zbyt skomplikowana. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-11-07 01:43:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 00:31:57 +0100, s...@a...pl
    napisał(a):

> [...]
    > Policja orzekła jednoznacznie - włączasz się do ruchu, masz mieś oczy dokoła
    > głowy. Winny kolizji jest gość wyjeżdzajacy z podporządkowanej.

    Świetnie, tylko wyjazd z podporządkowanej to nie jest włączanie się do
    ruchu. Nic nowego, policja to wyjątkowe niedouki.
    Gdyby wyjeżdżający poszedł do sądu, to prawdopodobnie by wygrał.

    --