  • 11. Data: 2014-02-05 21:56:04
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku (noc)
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 21:29:45 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > To jeszcze zapis nocą (i poza miastem i mieście)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2kmqewwQ37U
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Jakość wystarczająca. Trzeba brać poprawkę że youtube przy przetwarzaniu tez trochę z
    jakości ujmuje. Dobrze kombinuję że na komputerze puszczone z karty trochę lepiej
    wygląda? Nie ma wafla żeby ktoś wcisnął że to on miał zielone, albo że właściciel
    cofnął pod światłami i dlatego ktoś ma przód poharatany.

  • 12. Data: 2014-02-05 21:59:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.02.2014 21:56, k...@g...com pisze:
    > Dobrze kombinuję że na komputerze puszczone z karty trochę
    > lepiej wygląda?

    Lepiej, a jak się rozjaśni np. avidemuxem to już całkiem wystarczająco.

    --
    anacron
    aba/

  • 13. Data: 2014-02-05 22:06:25
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-05 21:56, k...@g...com pisze:
    > Jakość wystarczająca.
    Jak to jest dla ciebie jakość wystarczająca, to ja wolę nie wiedzieć do
    czego. Nawet meteorytu czelabińskiego byś na tym nie zobaczył. Przecież
    tam nawet na oświetlonych skrzyżowaniach nie widać nic, poza tym że coś
    się świeci, ciężko poznać co to za znaki drogowe, a nawet nie widać ile
    droga ma pasów.
    Tak to powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=lAsoDV8daCI

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2014-02-05 22:30:36
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 22:06:25 UTC+1 użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    >
    > tam nawet na oświetlonych skrzyżowaniach nie widać nic, poza tym że coś
    >
    > się świeci, ciężko poznać co to za znaki drogowe, a nawet nie widać ile

    173

    To z Twojego rejestratora te filmiki? Trzeba przyznać że lepsze. Ile kosztowała Twoja
    kamera?

  • 15. Data: 2014-02-05 22:44:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.02.2014 22:06, BartekK pisze:
    > Jak to jest dla ciebie jakość wystarczająca, to ja wolę nie wiedzieć do
    > czego. Nawet meteorytu czelabińskiego byś na tym nie zobaczył.

    Wydaje Ci się.

    > Tak to powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=lAsoDV8daCI

    Porównujesz rejestrator za 60 zł z przesyłką do takiego za 600 no
    fantastycznie. Wystarczająca do tego, do czego potrzebny jest dvr. Jak
    chcę kogoś nagrać (upolować) to wkładam na statyw samochodowy D800 ze
    stałą 50 F1.8 i nagrywam w takiej jakości o jakiej jakikolwiek
    rejestrator może tylko pomarzyć. No tak tylko ze szkłem to ponad 15'000
    PLN :) Jeśli chcesz się licytować to się nie krępuj. :)

    A teraz poważniej, po co mi dvr? Po to aby nikt mi nie powiedział, że
    nie miałem zielonego, do tego aby nikt mi nie wmówił, że to ja wjechałem
    w niego (podczas gdy to on cofał na skrzyżowaniu) lub do tego, aby żaden
    milicjant z gównem w reku nie wmówił, że ta cyferka, która mu się
    wyświetliła to moja prędkość. Tu ten najtańszy się sprawdza, a jak
    pisałem nie martwię się, że mi ktoś szybę wybije. Wyjmować i wkładać non
    stop jakoś mi się nie chce.

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-02-05 23:39:14
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Jakiś no-name, w sumie z przesyłką kosztował mniej niż 60 zł. Jakość
    > materiału nie powala, ale zaletą takiego jest to, że nikt raczej nie
    > wybije nam szyby, aby go nam ukraść.

    Czy on aż tak tandetnie wygląda, że złodziej od razu rozpozna, że
    kosztował mniej niż 60 zł z przesyłką, i nie skusi się?

    Piotr

  • 17. Data: 2014-02-05 23:45:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-05 20:50, ToMasz wrote:

    > Bardzo dziękujemy. Serio. Tyle że on najtańszy nie jest, bo ja kupiłem
    > rejestrator o podobnej jakości za około 20zł. sęk w tym, że jak
    > domniemam Twojemu "REC" włącza stacyjka, mojemu trzeba guzikiem włączyć
    > nagrywanie i mój nie skasuje nagrań po zapełnieniu karty
    >
    > ToMasz

    czyli zwykla kamera a nie rejestrator,a to nie o to chodzi w tej zabawie :/

  • 18. Data: 2014-02-05 23:55:09
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-05 21:56, k...@g...com wrote:

> [...]
    wygląda? Nie ma wafla żeby ktoś wcisnął że to on miał zielone, albo że właściciel
    cofnął pod światłami i dlatego ktoś ma przód poharatany.

    jesli nie jestes nawet odczytac znaku drogowego - to oznacza, ze jakosc
    nie jest wyastarczajaca.
    Moze byc jako dowod w niektorych zdarzeniach, ale tak raczej to jesli
    nie umiem odczytac numeru rej. auta jadac za nim (pierwszy film) tzn, ze
    wielu zdarzen - jesliby zaszly - nie udowodnisz.

    Zona jezdzi z kamerka od ponad dwoch lat (2 razy sie przydala) - ale
    jakosc jest tak z 3 razy lepsza od tej od Anacrona (a obecnie te kamerki
    sa po ok 100pln - wiec moze warto doplacic?)

    A odnosnie miejsca umocowania kamerki:
    - w aucie zony jest przyczepiona do oslony przeciwslonecznej, ktorej
    praktycznie sie nie uzywa, bo na gorze przedniej szyby jest przyklejony
    pas antysloneczny. Kamerka praktycznie niewidoczna z zewnatrz - jest plaska.
    - u mnie w aucie, kamerka jest mniejsza i miesci sie w 'cieniu' lusterka
    wstecznego - praktycznie nie rzuca sie w oczy z zewnatrz - a ja ze
    srodka praktycznie tez jej nie widze, bo cala sie chowa za lusterkiem.
    Kamerka z GPS.

    Zadna z w/w kamer nigdy nie jest demontowana z auta. Wlacza sie
    automatycznie po przekreceniu kluczyka - sa bezobslugowe.

  • 19. Data: 2014-02-06 00:15:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.02.2014 23:39, Uncle Pete pisze:

    > Czy on aż tak tandetnie wygląda, że złodziej od razu rozpozna, że
    > kosztował mniej niż 60 zł z przesyłką, i nie skusi się?

    Najwyraźniej, Poznań, Warszawa, Gdańsk często w ciemnych dzielnicach.
    Nie wyjmuje, jest na widoku (obok lusterka) jakoś nikt mi szyby nie wybił.

    --
    anacron
    aba/

  • 20. Data: 2014-02-06 00:36:17
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 00:15:39 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Najwyraźniej, Poznań, Warszawa, Gdańsk często w ciemnych dzielnicach.
    >
    > Nie wyjmuje, jest na widoku (obok lusterka) jakoś nikt mi szyby nie wybił.

> [...]

    Przymuły od szyb nie wiedzą ile może być warte. Mają tylko jedno podejście. Dla nich
    sztuka się liczy. Najwyżej sprzedadzą za 10 złotych. Też będą do przodu.