  • 1. Data: 2014-02-05 18:58:56
    Temat: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=bvsJiKLfToI

    Jakiś no-name, w sumie z przesyłką kosztował mniej niż 60 zł. Jakość
    materiału nie powala, ale zaletą takiego jest to, że nikt raczej nie
    wybije nam szyby, aby go nam ukraść. Uważam także, że do celów do jakich
    jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.

    Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-02-05 19:53:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

> [...]
    > jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.
    >
    > Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    Nieźle, jeżeli miałbym np, udowodnic ze to ktos wjechał we mnie a nie ja w
    kogoś.
    Ale juz tablicy rejestracyjnej nie odczytasz.
    A jak w nocy?
    Widac cokolwiek?

  • 3. Data: 2014-02-05 19:59:57
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2014-02-05 18:58, anacron pisze:
> [...]
    > jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.
    >
    > Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    Jaki to model?
    Masz zapis z nocy ?

    Tak myślałem że to A1, za godzinę/półtorej wyjazd z Łodzi na północ....

    --
    --- xyz

  • 4. Data: 2014-02-05 20:33:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.02.2014 19:59, xyz pisze:
    > Jaki to model?

    no name

    > Masz zapis z nocy ?

    zrobi się, częściej nocą jeżdżę.

    > Tak myślałem że to A1, za godzinę/półtorej wyjazd z Łodzi na północ....

    Tak A1, losowo wybrałem z karty, ale z tego co zerkam okolice Kutna.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-02-05 20:35:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.02.2014 19:53, Budzik pisze:
    > Nieźle, jeżeli miałbym np, udowodnic ze to ktos wjechał we mnie a nie ja w
    > kogoś.
    > Ale juz tablicy rejestracyjnej nie odczytasz.

    Wystarczył do obalenia dwóch pomiarów Iskrą, czekam na wezwanie z
    lasera. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-02-05 20:36:35
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 19:59:57 UTC+1 użytkownik xyz napisał:

    > Jaki to model?
    >
    > Masz zapis z nocy ?
    >

    > Tak myślałem że to A1, za godzinę/półtorej wyjazd z Łodzi na północ....
    >

    > --
    >
    > --- xyz

    No no napisz jaki model i gdzie można zanabyć drogą kupna. Jakość według mnie
    wystarczająca do ewentualnych wiadomych celów.

  • 7. Data: 2014-02-05 20:43:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.02.2014 20:36, k...@g...com pisze:

    > No no napisz jaki model i gdzie można zanabyć drogą kupna.

    Allegro, najtańszy z dostawą tak szukałem swoje czasu, teraz (trochę
    czasu minęło) nie mogę linka znaleźć.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-02-05 20:50:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.02.2014 18:58, anacron pisze:
> [...]
    > jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.
    >
    > Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    Bardzo dziękujemy. Serio. Tyle że on najtańszy nie jest, bo ja kupiłem
    rejestrator o podobnej jakości za około 20zł. sęk w tym, że jak
    domniemam Twojemu "REC" włącza stacyjka, mojemu trzeba guzikiem włączyć
    nagrywanie i mój nie skasuje nagrań po zapełnieniu karty

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-02-05 21:29:45
    Temat: Re: Zapis z najtańszego rejestratora trasy na rynku (noc)
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.
    >
    > Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    To jeszcze zapis nocą (i poza miastem i mieście)
    http://www.youtube.com/watch?v=2kmqewwQ37U

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-02-05 21:54:55
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > jest potrzebny jakość jest w zupełności wystarczająca.
    >
    > Wrzucam, bo kilka osób pisało do mnie e-maile z pytaniami o rejestrator.

    Zawsze można go skierować do tyłu lub z boku, na przód lepszy dać i
    portfel trochę odetchnie.

    Robek