  • 11. Data: 2020-04-17 17:23:15
    Temat: Re: Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
    Od: k...@g...com

    Czesc J.F.
    G6 ma moj brat. Uwaza go za dobry telefon z powazna wadą - krotkom czasem na baterii.
    Z mojego krotkiego poszukiwamia na gsmarena akurat ten model wypadl najsłabiej pod
    względem baterii - ale podkreslam: nie zdazylam duzo przejrzeć, i slupialam sie na
    najwyzszych modelach (flagowych) z oststmocj 1-3 lat.
    Najlepszy wskaznik dla baterii ma tym portalu mial Lenovo P2 - 149, ale to juz leciwy
    telefon, i nie bul pokazpwym w ofercie Lenovo.
    Jakie znalazles modele (te ,flahowe") z wysokimi notami dla baterii?

  • 12. Data: 2020-04-17 18:02:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik kawalerka napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >ale to juz leciwy telefon, i nie bul pokazpwym w ofercie Lenovo.
    >Jakie znalazles modele (te ,flahowe") z wysokimi notami dla baterii?

    Nie szukalem flagowych, tylko posortowalem po czasach.

    Ale ... flagowy model to raczej ma szybki procesor, ktory bardzo
    szybko baterie wyssie, jak sie go uzywa.
    Taką mam opinie :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-04-18 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > gsmarena.com

    sprawdz kimovil.com

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 14. Data: 2020-04-19 01:53:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com>
    6...@g...co

    : Oglądam Lg v30 (2018) - chwalony za
    : czas pracy na baterii, aku to 3300mAh.
    : Samsung Galaxy Note 8 (2018), 3300 mAh

    3.3 Ah starczy z trudem na sporadyczne
    dzwonienie/rozmawianie -- imo lepiej
    kupić tanią komórkę 2G.

    Smartfon, mając nowoczesny (czyli oszczędne kości)
    i mały (6") ekran żre tak dużo podczas używania,
    że 5Ah starcza na pół dnia w środku zimy. ;)
    (zimowe dni są krótsze, choć ciemniejsze...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2020-04-19 01:58:56
    Temat: Re: Zarzadzanie w stylu Gomółka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e982c79$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Enuel masz syna? ;-)

    Plączesz posty -- nie wiesz, komu odpowiadasz.

    Na domiar złego nie potrafisz skopiować poprawnie
    kilku liter. Nic dziwnego, że masz tak krótki
    nick -- dłuższego byś nie zapamiętał. ;)

    Nie mam -- nie umiem rodzić a w nędzy żadna
    kobieta żyć ze mną nie chciała.

    Byłem bogaty ćwierć wieku temu, ale duchowni
    uznali, że bogactwo przeszkadza mi w życiu
    i nasłali takich durnowatych ludzi na mnie,
    by mi ,,pomagać'' w mym ,,wiecznym'' życiu. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2020-04-19 11:44:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ja mam jakies starsze Samsungi ... zarzadzanie energia, to tam nie
    > istnieje.

    Miałem różne przygody ze starszymi Samsungami, w jednym po większym
    obciążeniu wariowało zarządzanie energią co stwarzało wrażenie, że ma
    się zepsuta baterię. W drugim naładowanie potrafiło w dowolnej chwili
    spaść np. z 40% do zera. Ale od trzech lat mam Samsunga A3 (2017) i
    złego słowa nie mogę powiedzieć.

  • 17. Data: 2020-04-19 14:53:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-17 14:12, J.F. wrote:
    > Użytkownik  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > choc sai takie, co maja 150, czy nawet 186
    >
    > Ciekawe te testy, ale
    > - czas rozmow ... powinien wprost zalezec od pojemnosci baterii. A tu
    > nowe, duze, wypasione modele maja tez duze baterie, bo ogolnie duzo
    > pradu ciagna.
    >  ale w rozmowie to ciagnie nadajnik, reszta powinna malo.
    >  jesli cos sie mocno rozni ... skopali antene ?
    >  Duzo tez zalezy od odleglosci do BTS i przeszkod po drodze, tudzies
    > rodzaju transmisji - jak oni to mierzyli ?
    >
    > -przegladanie www ... a jakiego rodzaju strony ? Przez wifi czy przez

    Przez ... wyświetlacz.

    > -ogladanie video - to powiedzmy bardziej porownywalne, ale znow: jak
    > program ?
    >  skad dane - z pamieci, przez wifi, przez gsm ?

    Przez ... procek graficzny.

  • 18. Data: 2020-04-20 15:01:23
    Od: z <...@...pl>

    Jesteś nieprzygotowany.
    Ja nic nie plączę, ja nie cytuję jak nie ma potrzeby.
    Odpowiadam pod konkretnym postem. Jest to widoczne w drzewie wiadomości
    które leży na serwerze.
    Jeśli Ty albo Twój program nie potraficie skorzystać z tej informacji do
    wypadałoby się w XXI wieku doszkolić ;-)

  • 19. Data: 2020-04-20 15:49:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e9d9d24$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > Jesteś nieprzygotowany.

    Do czego?

    > Ja nic nie plączę,

    Chyba 'niczego' -- jeśli już.

    > ja nie cytuję jak nie ma potrzeby.

    Oto Twa wypowiedź:

    Subject: =?UTF-8?Q?Re=3a_Zarzadzanie_w_stylu_Gom=c3=b3=c5=82k
    a?=
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 16 Apr 2020 11:59:21 +0200

    Enuel masz syna? ;-)

    Polecam uwadze ;) 'References' -- byś sprawdził, komu odpowiadasz...

    > Odpowiadam pod konkretnym postem.

    Pytasz raczej mnie (zbyt unikalny mam nick, by zaszła tu
    pomyłka) lecz w odpowiadzi na post nie mego autorstwa,
    co wykazuję nieco wyżej cytowaniem nagłówków.

    > Jest to widoczne w drzewie wiadomości które leży na serwerze.

    Odpowiadasz na ten:

    post, którego autorem nie jestem ja, lecz 'foder todos os devotos'.

    > Jeśli Ty albo Twój program nie potraficie skorzystać z tej
    > informacji do wypadałoby się w XXI wieku doszkolić ;-)

    -=-

    Odpowidam teraz na ten:
    post i cytuję fragmenty z tego postu:

    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 20 Apr 2020 15:01:23 +0200

    Jesteś nieprzygotowany.
    Ja nic nie pl?czę, ja nie cytuję jak nie ma potrzeby.
    Odpowiadam pod konkretnym postem. Jest to widoczne w drzewie wiadomo?ci
    które leży na serwerze.
    Jeśli Ty albo Twój program nie potraficie skorzystać z tej informacji do
    wypadałoby się w XXI wieku doszkolić ;-)

    by wykazać Ci Twój błąd, który (jak zazwyczaj!!!) sankcjonujesz moNDrościami.

    -=-

    Kto szukać chce (choć nie wiem, w jakim celu!) ten może prześledzić
    'References' i 'Message-ID', by samodzielnie osądzić, kto tu ściemnia...
    Twój zysk to strata mego czasu! Taki ,,zysk'' ma chyba każdy Twój rozmówca!

    -=-

    W całym tym wątku pojawiam się tylko trzy razy:
    - dwa razy tylko po to, by dać Ci odpowiedzi
    - i raz odpowiadam wątkotwórcy

    Na ten post na razie nie ma odpowiedzi.

    Raz jeszcze nagłowek z Twej spornej odpowiedzi:
    om>
    <5e970246$0$17348$65785112@news.neostrada.pl> <r772it$4q3$1@solani.org>
    <5e971205$0$557$65785112@news.neostrada.pl> <r77hir$hfi$1@solani.org>

    --

  • 20. Data: 2020-04-20 17:26:16

    > Enuel masz syna? ;-)
    >
    > Polecam uwadze ;) 'References' -- byś sprawdził, komu odpowiadasz...

    Odpowiedziałem specjalnie pod tym nowym "grafomanem"

    Nie zrozumiałeś kontekstu.

    Myślisz że powinienem się zawsze do Ciebie zwracać drogą służbową?

    Litości ;-)