  • 81. Data: 2013-12-11 23:42:12
    Temat: Re: Zasilacz transformatorowy vs impulsowy
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1386671056@news.chmurka.net...

    > Akumulatorów ołowiowych w samochodach też bym zakazał - będziemy na korbkę
    > odpalali.

    Na litowo jonowe będzie, 4*3.7=14.8V, to pewnie nawet nie trzeba będzie
    specjalnie przerabiać... Elektryczne auta 4s. do setki, to na takich OIMW
    jeżdżą.
    Ale tak - na korbę, a więcej - okaże się, że komutator w prądnicy, czy
    rozruszniku, uzwojenia będzie mieć lutowane SnPb właśnie... Wody gulardowej
    zakażą, wędkarzy znad jezior wyrzucą, plomby np. na licznikach elektrycznych
    może dzięki temu znikną :) A nawet posiadaczy broni nie za broń, lecz za to,
    z czego są pociski, wciepią do ancla... :P
    ITD, ITP... Znów będzie akcja ChWDP - chowaj Windows do piwnicy, tym razem z
    komputerem, bo lutowany z ołowiem :P Stare telewizory do krematorium, bo
    kinole na szkle ołowiowym (a cholera wie, co eko-paramoicy z zawartości
    ołowiu w szkle kineskopu wymodzą?) są robione, coś z rentgenem trzeba będzie
    zrobić, bo jak ma technik osłonić się od promieniowania, jak już płaszczy
    ołowianych nie będzie można? A jakbym znowu miał pozytywna próbę na
    koproporfiryny (łącznościowy mieli przy każdych badaniach okresowych), to na
    szafot? Skremować w piecu? W kosmos posłać? :P
    Co jeszcze pseudo-eko wyyślą? :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 82. Data: 2013-12-12 08:36:07
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-12-11 23:42, ACMM-033 pisze:

    > Co jeszcze pseudo-eko wyyślą? :)

    Wszystko, na czym się da zarobić ;)
    Jak nie ma kto płacić to przecież tematu nie ma.

    Pozdrawiam

    DD

  • 83. Data: 2013-12-12 18:19:59
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Wszystko, na czym się da zarobić ;)

    Tak jakoś mi się kojarzą sprawy różnych takich, gdzie o byle gie stawia się
    miasto "bo oprotestujemy" i miasto "ochoczo" "płaci okup" za milczenie.
    Tak przez skojarzenie, choć w drugą stronę:
    http://www.youtube.com/watch?v=PD0UT-KaLu0

    > Jak nie ma kto płacić to przecież tematu nie ma.

    Ale pogadać sobie można :)) A druga strona ma czas obmyślić kolejne
    absurdalne ograniczenia :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.